  • Data: 2019-07-24 17:04:36
    Temat: Re: Co z lokatą zawrotną?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-07-24 o 16:08, J.F. pisze:

    >Chcemy? Sądzę, że raczej klienci wolą depozyty na wysoki procent.

    Ja z pozycji banku, z pozycji klienta ... a kogo klient obchodzi :-)

    >To nie tylko w tym rzecz. Szerzej spójrz - mobilny bankomat, idea
    >huby, terminale dla firm. Mieli kilka nowatorskich pomysłów. W pewnym
    >momencie wyhamowali owe projekty, by sukcesywnie się z nich
    >wycofywać.

    Moze po prostu glupie byly.
    Ile czasu zajmie taka mobilna wplata ?
    IMO - z 10-15 minut z dojazdem.
    To ile mozesz takich wplat przyjac, i ile na tym zarobisz ?
    A koszty spore ...

    >Przede wszystkim tracą klientów poprzez utratę wiarygodności.

    trudno ocenic ... jakos "pozar w burdelu" udalo sie opanowac.

    >Dużo istotniejszą rolą jest wiarygodność. BFG to jedynie 100.000
    >euro. I nie jestem pewien na ile obejmuje firmy. Zwróć uwagę jakimi
    >środkami dysponują firmy. Ot - chociażby deweloperzy, spółki paliwowe
    >itd. Dla nich istotniejszym jest, aby bank typu PKO BP nie upadł niż
    >aby dostać punkt procentowy więcej w jakimś tam SKOK-u Wołomin czy
    >podobnych.

    Owszem, ale tez ... moze bardziej potrzebuja kredytu obrotowego,
    a nie wysokiej wiarygodnosci - bo po co do debetu :-)

    J.