  • Data: 2019-07-24 20:03:49
    Temat: Re: Co z lokatą zawrotną?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-24 o 19:44, J.F. pisze:

    > Ale nadal - koszty duze, a obsluzonych malo.
    >
    > W dodatku ... firmy maja podobne godziny zamkniecia i wplaty utargu ...

    A jednak ten mobilny bankomat był znakiem firmowym Idei. Podobnie jak
    Idea Huby. Świetna inicjatywa.

    > A potem zakonczyc :-)

    Masz odpowiedź dlaczego padają.

    > Mowie o depozytach. przyciagneli wystarczajaco ... jak na razie.

    Albo już zrezygnowali.

    > Raczej sprzedac. Bo druga polowa jest nabywana na kredyt, i nie stanowi
    > zagrozenia dla kupujacego.
    > Poza tym mozna trzymac w dwoch bankach,

    Kupić. Bo najpierw musi mieć gotówkę. I przecież nie będzie opłacał
    dewelopera z kilku kont.
    Tak, można trzymać w 2 bankach, ale... coraz trudniej znaleźć 2 banki
    mające dobrą ofertę. Jak się trafi jeden to już cud. Pamiętaj, że sektor
    się konsoliduje. Zwróć uwagę ile banków zniknęło w ciągu 5-10 lat... A
    to w praktyce oznacza kłopoty z bezpieczeństwem. Jeszcze parę lat temu
    Kowalski korzystał z kilku, a zaawansowany i kilkunastu banków. Dziś ta
    liczba zdecydowanie maleje.

    > Na pieniadze ze sprzedazy jest chyba specjalne rozszerzenie ... czy to
    > tylko projekt byl ?

    nic mi o tym nie wiadomo. Czytałem natomiast o kłopotach firm, gdy bank
    padał. M.in. chyba właśnie trafił się jakiś deweloper. No ale umówmy się
    - co to jest dziś 450.000 gwarancji...