  • Data: 2019-07-24 20:14:15
    Temat: Re: Co z lokatą zawrotną?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-07-24 o 19:44, J.F. pisze:

    >A jednak ten mobilny bankomat był znakiem firmowym Idei. Podobnie jak
    >Idea Huby. Świetna inicjatywa.

    Swietna pod warunkiem ze nie kosztuje zbyt duzo :-)

    >Masz odpowiedź dlaczego padają.

    Albo zakonczyli, bo pieniedzy na doplacanie nie ma.

    >Albo już zrezygnowali.

    No i co - kasa pusta, czy jeszcze sie domyka, ale zrezygnowali i
    czekaja na glosny upadek ?

    Tu sie bilans musi zgadzac, nie mozesz ot tak zrezygnowac.

    >Kupić. Bo najpierw musi mieć gotówkę. I przecież nie będzie opłacał
    >dewelopera z kilku kont.

    Czemu nie ?
    Juz chocby limity rozne powoduja, ze w jednym przelewie moze byc
    trudno.

    >Tak, można trzymać w 2 bankach, ale... coraz trudniej znaleźć 2 banki
    >mające dobrą ofertę. Jak się trafi jeden to już cud.

    No wiesz - nie ma obowiazku zapewnic dobrej oferty.
    Poza tym pisales, ze zaufanie wazniejsze niz dobra oferta.

    >Pamiętaj, że sektor się konsoliduje. Zwróć uwagę ile banków zniknęło
    >w ciągu 5-10 lat... A to w praktyce oznacza kłopoty z
    >bezpieczeństwem. Jeszcze parę lat temu Kowalski korzystał z kilku, a
    >zaawansowany i kilkunastu banków. Dziś ta liczba zdecydowanie maleje.

    Na razie dwa nam wystarcza nawet na ponadprzecietne mieszkanie.
    Chyba, ze banki zaczna obnizac gwarancje.

    I slusznie - "nie czekaj z zakupem, wez kredyt" :-)

    >nic mi o tym nie wiadomo. Czytałem natomiast o kłopotach firm, gdy
    >bank padał. M.in. chyba właśnie trafił się jakiś deweloper. No ale
    >umówmy się - co to jest dziś 450.000 gwarancji...

    Z drugiej strony - dobrze ze w ogole jest.
    No i zawsze mozna w obligacje skarbu panstwa - minister popiera :-)

    J.