  • Data: 2019-07-24 19:44:01
    Temat: Re: Co z lokatą zawrotną?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-07-24 o 17:04, J.F. pisze:

    >Trzeba pamiętać, iż Idea za target obrała sobie małe firmy. Taki
    >mobilny bankomat to świetna alternatywa jeśli chodzi o transport
    >gotówki.

    Ale nadal - koszty duze, a obsluzonych malo.

    W dodatku ... firmy maja podobne godziny zamkniecia i wplaty utargu

    >Czymś jednak klienta trzeba przyciągnąć.

    A potem zakonczyc :-)

    >Jeśli zamierzasz oferować to samo co np. PKO BP to sukcesu nie wróżę.

    Parking, szybka obsluge w oddziale :-)

    >Nie jestem pewien. Dziś kurs akcji po 2,33 zł. W 2017 akcje stały po
    >25 zł. Jeszcze w kwietniu dobijały do 5 zł.

    Mowie o depozytach. przyciagneli wystarczajaco ... jak na razie.

    >Tak szczerze mówiąc to dla Kowalskiego chcącego zakupić mieszkanie w
    >większym mieście BFG przestaje wystarczać. A podobno ok. połowy
    >mieszkań nabywana jest za gotówkę.

    Raczej sprzedac. Bo druga polowa jest nabywana na kredyt, i nie
    stanowi zagrozenia dla kupujacego.
    Poza tym mozna trzymac w dwoch bankach,

    Na pieniadze ze sprzedazy jest chyba specjalne rozszerzenie ... czy to
    tylko projekt byl ?

    J.