  • Data: 2019-07-24 19:25:10
    Temat: Re: Co z lokatą zawrotną?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-24 o 17:04, J.F. pisze:

    > Ile czasu zajmie taka mobilna wplata ?

    Trzeba pamiętać, iż Idea za target obrała sobie małe firmy. Taki mobilny
    bankomat to świetna alternatywa jeśli chodzi o transport gotówki.

    > To ile mozesz takich wplat przyjac, i ile na tym zarobisz ?
    > A koszty spore ...

    Czymś jednak klienta trzeba przyciągnąć. Jeśli zamierzasz oferować to
    samo co np. PKO BP to sukcesu nie wróżę.

    > trudno ocenic ... jakos "pozar w burdelu" udalo sie opanowac.

    Nie jestem pewien. Dziś kurs akcji po 2,33 zł. W 2017 akcje stały po 25
    zł. Jeszcze w kwietniu dobijały do 5 zł.

    > Owszem, ale tez ... moze bardziej potrzebuja kredytu obrotowego,
    > a nie wysokiej wiarygodnosci - bo po co do debetu :-)

    Tak szczerze mówiąc to dla Kowalskiego chcącego zakupić mieszkanie w
    większym mieście BFG przestaje wystarczać. A podobno ok. połowy mieszkań
    nabywana jest za gotówkę.