  • 11. Data: 2002-03-09 14:27:21
    Temat: Re: Co sadzicie o BPH ???? Prosze o opinie !!!
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan" napisał w wiadomości ...

    > Prowadzenie standardowego sezamu z inetem kosztuje 4,50+8=12,50 /mies.
    > Srebrny i złoty to 11 i 25. Taniocha, no nie?

    Ok 600 darmowych bankomatow, ok 500 oddzialow w ktorych
    mozesz pobrac forse - jeden system księgowy.
    Kto podskoczy???
    Z Inetem poczekaj do kwietnia, zdziwisz się.

    JO

  • 12. Data: 2002-03-09 14:32:28
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    > Na cale szczescie nie. Chociaz gdybym mial blizej do BPH to moze bym sie
    > kiedys skusil.
    > Ale wystarczy mi:
    > 3 znajomych
    > kobitka w BZWBK
    > ta grupa

    Stary, studiujesz na najlepszej polskiej uczelni
    ekonomicznej, a dokonujesz oceny na podstawie
    tego co sie mowi w maglu.
    A do BPHu masz blisko.

    JO

  • 13. Data: 2002-03-09 14:39:37
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Mar 09, 2002 at 03:27:21PM +0100, jo44 wrote:

    > Ok 600 darmowych bankomatow, ok 500 oddzialow w ktorych
    > mozesz pobrac forse - jeden system księgowy.
    > Kto podskoczy???

    Niestety, ja np. preferuje bankomaty euronetu + kazdy inny za 1
    zl. Konto w pbku mam od kilku lat i mimo ze na nie nie narzekam, to
    uwazam ze jest bardzo przestarzale i drogie. Drogie, bo w innych
    bankach mozna podobne uslugi miec taniej lub wiecej w tej samej cenie.

    > Z Inetem poczekaj do kwietnia, zdziwisz się.

    Dlaczego wciaz mam czekac az bank bedzie eksperymentowal z (byc moze)
    obnizka cen za uslugi? Dlaczego ktos kto planuje ceny nie moze
    pomyslec wczesniej, zanim podejmie decyzje powodujace odplyw klientow?

    Ja nie mam zamiaru czekac - jest mi zle, ide sobie. Glosowanie nogami
    jak widac zazwyczaj daje najlepsze efekty.

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-03-09 15:10:21
    Od: "terjan" <t...@f...onet.pl>

    Ukradli mi 400 PLN przez zakupy w emarket do ktorego maja link na swoich
    stronach bankowosci internetowej i automatyczny przelew z konta !!!.

  • 15. Data: 2002-03-09 15:54:46
    Od: "Romek" <j...@o...pl>

    System księgowy to niech BPH sobie .....
    Zakład przelewał mi podzieloną wypłatę na dwa konta, w mbanku mam w tym
    samym dniu popołudniu a w BPH to może na następny dzień jak się uda.
    Ostatnio przelewy wyszły w czwartek po 17 miałem w mbanku, kumpel który nie
    zdążył jeszcze zwiać do 18:00 w piątek nie doczekał kasy.
    Jak zakładałem konto kilka lat temu to nie było lepszej oferty teraz trudno
    znaleźć gorszą. Jak już ktoś to stwierdził to BPH nie jest ani dla bogatych
    zamały % ani dla biednych zawysokie prowizje.
    Po drugie zaufanie traci się tylko raz w kwietniu to będzie zapóźno.

    Romek

  • 16. Data: 2002-03-09 16:14:06
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Mar 09, 2002 at 04:54:46PM +0100, Romek wrote:

> [...]
    > Ostatnio przelewy wyszły w czwartek po 17 miałem w mbanku, kumpel który nie
    > zdšżył jeszcze zwiać do 18:00 w pištek nie doczekał kasy.

    Wina moze byc banku z ktorego firma placi kase, mbank obsluguje tylko
    eliksir, natomiast bank zrodlowy moze preferowac sybiry - stad
    opoznienia.

    Ale to tylko gdybanie - natomiast ja zawsze chwale przelewy z pbk bo
    zawsze szly elixirem.

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-03-09 19:17:27
    Od: "Romek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > opoznienia.
    >
    > Ale to tylko gdybanie - natomiast ja zawsze chwale przelewy z pbk bo

    Myślę że nie w tym rzecz kiedyś przynajmniej księgowali przelewy z datą
    wsteczną np 10 lutego godz 18 nie masz kasy na koncie ale dzień później 11
    lutego w historii rachunku są wpływy z datą 10 teraz bez niczego walą je
    dzień później.

  • 18. Data: 2002-03-09 19:38:17
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Mar 09, 2002 at 08:17:27PM +0100, Romek wrote:

> [...]
    > lutego w historii rachunku są wpływy z datą 10 teraz bez niczego walą je

    OK, tego to ja juz zweryfikowac nie moge, wiec jesli tak twierdzisz,
    to tak moze byc. Jedyne na co chcialem zwrocic uwage to ze nei zawsze
    to musi byc wina pbk.

    A tab btw - z jakiego banku masz przelew? A jestes w dawnym bph czy
    dawnym pbk?

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-03-09 20:50:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Stary, studiujesz na najlepszej polskiej uczelni
    > ekonomicznej, a dokonujesz oceny na podstawie
    > tego co sie mowi w maglu.
    > A do BPHu masz blisko.

    Z SGHu a i owszem i do BPH i do PBK, ale widzisz.
    PBK odpadlo dawno od razu - brak internetu.
    BPH - ok - ale wolalem juz na miejscu Pekao SA lub blisko domu PKO BP.
    Z wyboru pomiedzy BPH a Pekao SA (niektorzy powiedza miedzy ekhem a ekhem)
    wolalem to drugie. Pozniej wynioslem sie w diably.

    Pytanie za 10 pkt. Czy musze posiadac samochod marki Polonez zeby mowic, ze
    to jedno wielkie g... ???

    Czy obecne glosowanie klientow "nogami" nie jest najdobitniejszym
    wyznacznikiem jaki to jest bank???

    Ok - moze byc dobry, fajna miec oferte - ale jesli z dnia na dzien rowna w
    gore, to ja dziekuje - ale mnie nikt nie zmusi do powiedzenia ze jest ok.

  • 20. Data: 2002-03-09 22:01:57
    Od: "Romek" <j...@o...pl>

> [...]
    > to musi byc wina pbk.
    >
    > A tab btw - z jakiego banku masz przelew? A jestes w dawnym bph czy

    Przelewy wychodzą z PBG teraz to chyba Bank Pekao SA .
    Bank to dawny BPH w grudniu zrobiłem im indywidualnie pa-pa . Obecnie mam
    jeszcze rachunek wspólny z rodzicami ale to się chyba też skończy.