  • 1. Data: 2002-03-08 17:52:48
    Temat: rozwiązanie umowy z ePKOBP
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.pl>

    czy ktoś rozwiązał już umowę z e.PKOBP? Czekają mnie jakieś niespodzianki?
    Fatalnie to było konto.

    Stryket

  • 2. Data: 2002-03-09 12:17:40
    Temat: Re: rozwiązanie umowy z ePKOBP
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stryket" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    > czy ktoś rozwiązał już umowę z e.PKOBP? Czekają
    mnie jakieś niespodzianki?

    Na pbb już było, poszukaj w pbb. Zwrotu tokena
    dokonaj tylko za pisemnym potwierdzeniem z
    pieczęcią oddziału przyjmującego

    > Fatalnie to było konto.

    Hmm ... na grupie byly też i głosy pochwalne choć
    nieliczne, większość nrzekań to jednak na cenę

    Sark

  • 3. Data: 2002-03-09 21:09:52
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > czy ktoś rozwiązał już umowę z e.PKOBP? Czekają mnie jakieś niespodzianki?

    Dużo niespodzianek i duzo żenady ze strony niedysponentek :-)
    Przygotuj się na dobry teatr i bądź cierpliwy :-))- zazdroszczę Ci tego
    przeżycia :-))
    Grzegorz