    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co sadzicie o BPH ???? Prosze o opinie !!!
    Date: Sat, 9 Mar 2002 21:50:52 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > Stary, studiujesz na najlepszej polskiej uczelni
    > ekonomicznej, a dokonujesz oceny na podstawie
    > tego co sie mowi w maglu.
    > A do BPHu masz blisko.

    Z SGHu a i owszem i do BPH i do PBK, ale widzisz.
    PBK odpadlo dawno od razu - brak internetu.
    BPH - ok - ale wolalem juz na miejscu Pekao SA lub blisko domu PKO BP.
    Z wyboru pomiedzy BPH a Pekao SA (niektorzy powiedza miedzy ekhem a ekhem)
    wolalem to drugie. Pozniej wynioslem sie w diably.

    Pytanie za 10 pkt. Czy musze posiadac samochod marki Polonez zeby mowic, ze
    to jedno wielkie g... ???

    Czy obecne glosowanie klientow "nogami" nie jest najdobitniejszym
    wyznacznikiem jaki to jest bank???

    Ok - moze byc dobry, fajna miec oferte - ale jesli z dnia na dzien rowna w
    gore, to ja dziekuje - ale mnie nikt nie zmusi do powiedzenia ze jest ok.