    From: "Romek" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co sadzicie o BPH ???? Prosze o opinie !!!
    Date: Sat, 9 Mar 2002 16:54:46 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@as1-21.opole.dialup.inetia.pl

    System księgowy to niech BPH sobie .....
    Zakład przelewał mi podzieloną wypłatę na dwa konta, w mbanku mam w tym
    samym dniu popołudniu a w BPH to może na następny dzień jak się uda.
    Ostatnio przelewy wyszły w czwartek po 17 miałem w mbanku, kumpel który nie
    zdążył jeszcze zwiać do 18:00 w piątek nie doczekał kasy.
    Jak zakładałem konto kilka lat temu to nie było lepszej oferty teraz trudno
    znaleźć gorszą. Jak już ktoś to stwierdził to BPH nie jest ani dla bogatych
    zamały % ani dla biednych zawysokie prowizje.
    Po drugie zaufanie traci się tylko raz w kwietniu to będzie zapóźno.

    Romek