  • 1. Data: 2002-03-08 19:05:02
    Temat: Ważność, a wydanie VC
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    Witam!
    Otrzymałem w dniu 28.02 z oddziału Lukas telefon, że mogę zgłosić się do
    nich po
    odbiór VC. Uradowany, że "przeszedłem" pozytywnie przez procedurę wydawania
    kart udałem się do placówki.
    Na miejscu przedłożyłem do wglądu dowód osobisty, ale na czas mojego pobytu
    w oddziale system komputerowy odmówił posłuszeństwa i wyszedłem z kwitkiem.
    Następnego dnia, czyli już w dniu 01.03 ponownie jak wcześniej nie wydano mi
    karty, aż w dniu 02.03 stałem się pełną "gębą" posiadaczem karty VC.
    Ale, że lubię dla zasady porządek chciałbym się zapytać Grupowiczów jak
    sądzicie czy mam rację twierdząc, że wydając mi kartę w marcu otrzymuje
    kartę ważną od lutego - czym jestem już na dzień dobry stratny jeden miesiąc
    w jej użytkowaniu.
    Czy to jest w porządku?

    --
    Pozdrowienia
    Sław

    k...@i...pl

  • 2. Data: 2002-03-08 19:14:20
    Temat: Re: Ważność, a wydanie VC
    Od: "B.Andersson" <t...@m...pl>

    naciągnęli cię.Nie widziałeś co brałeś?
    Nie bój się zapytać na drugi raz.
    Andek

  • 3. Data: 2002-03-09 15:25:17
    Temat: Re: Ważno?ć, a wydanie VC
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Mar 2002 20:05:02 +0100, "Sław" <k...@i...pl> wrote:

> [...]
    >kartę ważną od lutego - czym jestem już na dzień dobry stratny jeden miesiąc

    Dostałeś 02.03.2002
    ważna do 28.02.2003

    Czyli jest wazna rok bez jednego dnia.
    Za coś więcej zapłaciłeś ?

    BAH

  • 4. Data: 2002-03-09 19:02:07
    Temat: Re: WaĹźnoÂśÄ?, a wydanie VC
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    Popatrz na to z drugiej strony.
    Wziąłem kartę w marcu i wówczas byłaby ważna również do końca marca.

    --
    Pozdrowienia
    Sław

    k...@i...pl

  • 5. Data: 2002-03-10 10:36:08
    Temat: Re: WaĹĽnoÂ?Ä?, a wydanie VC
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 9 Mar 2002 20:02:07 +0100, "Sław" <k...@i...pl> wrote:

    >Popatrz na to z drugiej strony.
    >Wziąłem kartę w marcu i wówczas byłaby ważna również do końca marca.

    Mam kartę. którą wziąłem w lutym i jest ważna do końca kwietnia. :-))

    A Tobie chodziło o "porządek" :-))

    Uważam, ze Lukas jest w porządku
    (poza tym, że do 3 razy sztuka).

    BAH

  • 6. Data: 2002-03-10 20:31:48
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dostałeś 02.03.2002
    > ważna do 28.02.2003

    Wazna pewnie do 29 lutego 2004. Jajecznice sa dwuletnie.

    Grzesiek

  • 7. Data: 2002-03-15 11:12:26
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Mar 2002 21:31:48 +0100, "Beniowa"
    <b...@p...wp.pl> wrote:

    >Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Wazna pewnie do 29 lutego 2004. Jajecznice sa dwuletnie.

    Tak sa 2-letnie. Autor pisał, że roczna (uległem).

    BAH