  • 1. Data: 2002-03-08 17:08:15
    Temat: elixir w BZWBK
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Mam pytanie (nigdzie na ich www niemoglem tego znalesc)

    W ktorych godzinach wychodza i przychodza elixiry?

    Czy jesli teraz wysle przelew, to dojdzie on do banku docelowego jutro?

    Dzieki
    Rafal

  • 2. Data: 2002-03-08 18:11:13
    Temat: Re: elixir w BZWBK
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    jeste wyślesz teraz tzn. o godzinie 18:08 to prawdopodobnie zostanie
    zaksiegowany z data nastepnego dnia roboczego czyli w poniedzialek (lub
    niektore oddzialy w sobotę). Dzisiaj juz banki sa zamkniete i prawdopodobnie
    juz jest zamykany dzien ksiegowy - zakladam ze go robisz przez BZWBK24.
    Jesli wyslesz go jako elixir to trafi na najblizsza sesje rozliczeniowa
    elixiru i w poniedzialek (w dniu zaksiegowania) bedzie u odbiorcy, a jesli
    pojdzie jako tani przelew to bedzie jeszcze dzień poźniej

    Grześ