  • 1. Data: 2002-03-08 19:30:09
    Temat: Co sadzicie o BPH ???? Prosze o opinie !!!
    Od: "poool" <p...@g...pl>

    --
    p...@g...pl web: www.zx.serwery.pl -stronka o Cyfrze+

  • 2. Data: 2002-03-08 19:37:00
    Temat: Re: Co sadzicie o BPH ???? Prosze o opinie !!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    BPHPBK? Wszyscy wieja stamtad :)

  • 3. Data: 2002-03-08 20:05:47
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Ja mam tam rachunek, ale tylko dlatego ze mam pod nosem bankomat. Wszystkie
    pozostale zalety ktore mieli, zlikwidowali.

    MichalL

  • 4. Data: 2002-03-08 21:09:50
    Od: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>

    Po 8 latach bycia klientem PBK już obecnie nim nie jestem....

  • 5. Data: 2002-03-09 09:05:13
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    poool wrote:

    Nie wiem jak w innych miastach, ale w Krakowie pod wzgledem ilosci
    bankomatow jest naprawde dobrze, ich system bankowosci internetowej
    nie dziala zawsze idealnie i jest drogi, za to mozna z niego
    wykopac duzo informacji na temat szczegolow operacji.

  • 6. Data: 2002-03-09 09:34:02
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    > BPHPBK? Wszyscy wieja stamtad :)

    A byłeś tam kiedykolwiek??

  • 7. Data: 2002-03-09 09:46:21
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin F" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > nie dziala zawsze idealnie i jest drogi, za to mozna z niego
    > wykopac duzo informacji na temat szczegolow operacji.

    Jest drogi??? - Nie wiem o czym piszesz.

  • 8. Data: 2002-03-09 10:10:21
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > Jest drogi??? - Nie wiem o czym piszesz.

    Prowadzenie standardowego sezamu z inetem kosztuje 4,50+8=12,50 /mies.
    Srebrny i złoty to 11 i 25. Taniocha, no nie?

    Bogdan

  • 9. Data: 2002-03-09 11:50:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A byłeś tam kiedykolwiek??

    Na cale szczescie nie. Chociaz gdybym mial blizej do BPH to moze bym sie
    kiedys skusil.
    Ale wystarczy mi:
    3 znajomych
    kobitka w BZWBK