  • 41. Data: 2002-03-13 08:36:37
    Temat: Re: Co sadzicie o BPH ???? Prosze o opinie !!!
    Od: m...@w...pl (Marn)

    .... że to zły bank jest

    a konkretniej:

    Wysokie opłaty:
    Płace teraz 14zł za srebrnego sezama z debetem 5000zł
    Za jakąkolwiek operacje przy kasie.
    np. 10zł ZA WPŁATĘ PIENIĘDZY!!!! (tak mi przynajmniej powiedziała
    panienka w kasie)

    Straszne kolejki i (mowa o konkretnym oddziale) nieczytelna zasada
    podchodzenia do kas, wedle zasady kto szybszy i silniejszy ten lepszy.

    Bankomaty które kilka razy nie działały, a jednego razu odrzuciło mi
    transakcje na 600 zł i te pieniądze zostały zablokowane na jakiś
    tydzień

    Beznadziejny sez@m:
    Jeszcze mi się nie udało z prostym przelewem zejść poniżej 1 impulsu
    (modem)
    Mam jeszcze konto, w mBanku więc wiem, że się da nawet z kilkoma
    przelewami zmieścić w 1 impulsie

    Debet chyba coś 18% za to konto jakieś 3% (no ale tak jest w każdym
    banku)

    No i beznadziejna obsługa tu mógłbym mnożyć przypadki ale podam tylko
    najfajniejsze:

    Jak składałem podanie o debet to zaginęło, więc trzeba to było zrobić
    raz jeszcze

    Przy zakładaniu konta jakiś nieuk z intelektualną wyższością,
    tłumaczył mi, że bezpiecznij jest jak klucz prywatny zostawię u nich
    (to już jakaś kpina, to może niedługo zaczną wmawiać, że niebo jest
    zielone a trawa niebieska – daltoniści może uwierzą)

    Złożyłem zlecenie stałe na konto pewnej firmy jakieś 7 miesięcy
    wcześniej z zaznaczeniem, że ma iść według załącznika. Na załączniku
    było wypisane 6 miesięcy po tym czasie przyszły mi nowe druczki, ale
    stwierdziłem że teraz będę płacił sam (przeszedłem na srebrnego
    sezama). No i tu niespodzianka bo zlecenie jednak poszło i to z
    podwyższoną kwotą.
    Poszedłem do banku i pytam się dlaczego.
    Otrzymana odpowiedź to był szok
    Panienka poinformowała mnie, że załącznik nie ma żadnego znaczenia, bo
    to zlecenie stałe.
    A na pytanie na jakiej podstawie w takim razie podnieśli mi kwotę,
    otrzymałem równie zabawną odpowiedź:
    „bo my mamy z tą firmą umowę”
    Potem mimo mojej dociekliwości panienka potrafiła już tylko powtarzać
    to samo.

    Tego to już nawet dla mnie było za wiele (a ze mnie Niespotykanie
    Spokojny Człowiek)

    Właśnie jestem w trakcie przenoszenia się do PeKaO jak przez dwa
    miesiące moje pensja przyjdzie na tamto konto to się całkiem pożegnam
    z BPH
    Pozdrawiam
    Marian

  • 42. Data: 2002-03-13 15:45:22
    Od: "witrak" <w...@h...com>

    "Marn" <m...@w...pl> wrote in message
    > .... że to zły bank jest

    To samo można powiedziec o dawnej jego czesci - PBK.
    Najzabawniejsze bylo pare lat temu przekonywanie przez personel PBK,
    ze koniecznosc legitymowania sie osoby skladajacej przelew wynika
    z prawa bankowego wiec nie musi byc wpisana w regulaminie (wtedy, gdy
    zlikwidowali mozliwosc wrzucania podpisanego polecenia przelewu
    do skrzyneczki - bez zmiany regulaminu !).
    Ale przez dlugi czas mieli dobre ceny, m.in. przelewy po 1 zl, gdy gdzie
    indziej
    (z wyj. PKOBP) bylo juz po 3-4 zlote, tania karta platnicza (wlasna -
    akceptowana
    tylko przez polcard, ale bezprowizyjna). I tylko kolejki byly duze i ciagle
    rosly,
    (no ale wyplata w kasie na ustne zlecenie byla jeszcze do niedawna darmowa).

    Potem oplaty zaczely isc w gore, klienbtow zaczelo ubywac, a kolejki ...
    ROSLY dalej!
    Jak sie polaczyli i BPH postanowilo "strzasnac" drobnych klientow, ludzie
    rzeczywiscie zaczeli masowo uciekac.
    Ja mam tam jeszcze konto tylko ze wzgledu na MC (nie chce uzywać Visy za
    granica :-).
    Jak gdzies zrobie nowa, to zaraz zamykam konto.
    A procedura likwidacji jest naprawde bardzo sprawna, pare razy widzialem
    :-))

    witrak

  • 43. Data: 2002-03-13 21:00:33
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 13, 2002 at 04:45:22PM +0100, witrak wrote:

    > (z wyj. PKOBP) bylo juz po 3-4 zlote, tania karta platnicza (wlasna -
    > akceptowana
    > tylko przez polcard, ale bezprowizyjna).

    Od kiedy pamietam, to karty hermes sa akceptowane zarowno przez
    polcard jak i przez ckic pekaosa.

    Tylko przez polcard byly akceptowane karty ... polcard.

    --

    --w

  • 44. Data: 2002-03-14 15:54:27
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "rotten" napisał w wiadomości ...
    > a nie jest mozliwa?
    > ja w ub. tygodniu podpisalem umowe, dzis wyslalem 2 przelewy z
    > uaktywnionego konta z PBK i poszly :P
    > to chyba jest mozliwa...
    > czyzbym byl pierwszym realnym uzytkownikiem po stronie PBK?

    Nie wiem czy pierwszym, ale nie jedynym.