eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Data: 2007-12-27 20:02:04
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    <d...@d...com> wrote in message news:fl0obb$mpo$1@atlantis.news.tpi.pl...
    [...]
    > Kiedy powiedziałem, że chce otworzyć CitiOne Direct, to usłyszałem, że
    > takiego nie ma na formularzu i to konto jest internetowe, więc tylko przez
    > internet mogę złożyć wniosek. Dalej spytałem czy jak będzie

    Oczywista bzdura. Ktos w citku generalnie nie spisal sie, bo mimo, ze oferta
    jest od czerwca (tak mówi TOiP), to malo kto wie o co chodzi.
    Reprezentant handlowy w polowie listopada nie wiedzial, ze do zalozenia
    konta direct potrzebny jest specjalny formularz. Drugi rep tez nie wiedzial,
    ale sie przynajmniej dowiedzial i po raz kolejny do mnie przyjechal aby
    wypelnic wlasciwy formularz. Az dziwne, ze ludzie do tego stopnia nie
    zostali poinformowani.

    Pzdr,
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1