eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Data: 2007-12-27 20:12:53
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "koala" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Mokrzycki wrote:
    > On Thu, 27 Dec 2007 20:45:18 +0100, koala wrote:
    >
    >>> Rozumiem, ze chodzi Tobie o dostep za numerem karty i pinem a
    >>> pozniej przelewy bez absolutnie zadnego potwierdzenia tozsamosci?
    >>> (tak bylo w poprzednim systemie).
    >>> To dla mnie bylo calkowicie niezrozumiale, teraz troche poszli po
    >>> rozum do glowy, bo przynajmniej trzeba aktywowac odbiorce...
    >>
    >> Aktywacja odbiorcy SMSem istaniała i w starym systemie.
    >> Nie żebym był adwokatem systemu internetowego Citka bo stystem ten
    >> jest cienki strasznie
    >
    > Autoryzacja SMSowa nowych odbiorców nie była od początku.

    Przecież nic takiego nie napisałem...

    Pozdr,
    Koala


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1