eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Data: 2008-01-08 07:46:45
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    news:flta5d$abp$4@news.dialog.net.pl...
    > Dnia Wed, 02 Jan 2008 17:01:02 +0100, ygreko napisał(a):
    [...]
    > A to już przerabiałem. Czy nie czasem miałeś to samo?
    >
    > Z ich FAQ:
    [...]
    > Należy pamiętać, aby środki na koncie dla automatycznej spłaty zadłużenia
    > na karcie kredytowej były dostępne w wymaganej wartości na 1 dzień
    > roboczy przed terminem płatności. Jeśli posiadasz konto w innym banku
    [...]

    No tak -- jest to sytuacja niestandardowa, ze trzeba miec saldo dzien
    roboczy wczesniej. Oczywiscie nie bylo informacji i stad to niedopatrzenie.
    Dzien roboczy wczesniej odpowiedniego salda nie bylo. Recznie przelalem
    calosc zadluzenia i poprosilem o przeksiegowanie kwoty minimalnej z powrotem
    na moje konto. Powiedziano mi, ze jeden raz w roku takie przeksiegowanie
    moga zrobic.

    Zgadzam sie -- rozpatrywanie reklamacji dziala calkiem niezle w tym banku
    (oczywiscie na tle innych bankow, a nie w ogole, bo w ogole to jest to taki
    'polski standard'), tylko szkoda, ze bank sam doprowadza do sytuacji, ze ta
    reklamacje trzeba skladac.
    Po prostu zarabiaja na tym, ze czesc ludzi nie zauwazy i odpusci, a oplata
    juz sie naliczy.

    Pzdr,
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1