eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Data: 2008-01-07 13:41:02
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 02 Jan 2008 17:01:02 +0100, ygreko napisał(a):

    > W ogole to nowy rok przynosi nowe zaskoczenie w interfejsie online --
    > mimo, ze mialem zaznaczona automatyczna splate calosci zadluzenia na kk
    > i mialem odpowiednia ilosc srodkow na koncie, to citi zajelo sobie tylko
    > kwote minimalna. Gdybym nie pilnowal i nie zobaczyl tego, to by mnie
    > wyrolowali na odsetkach. Ech... tragedia.

    A to już przerabiałem. Czy nie czasem miałeś to samo?

    Z ich FAQ:

    "Czy istnieje możliwość automatycznego spłacania karty kredytowej?

    W Citibank Online możesz ustawić opcję automatycznej spłaty karty
    kredytowej. Jest to forma stałego zlecenia. Nie będziesz musiał pamiętać
    o spłaceniu zadłużenia na karcie kredytowej, gdyż system zrobi to za
    Ciebie automatycznie - w dniu wymagalności spłaci 5% lub 100% wartości
    zadłużenia (w zależności od Twojej dyspozycji) widocznego na wyciągu.
    Należy pamiętać, aby środki na koncie dla automatycznej spłaty zadłużenia
    na karcie kredytowej były dostępne w wymaganej wartości na 1 dzień
    roboczy przed terminem płatności. Jeśli posiadasz konto w innym banku
    możesz zlecić w nim polecenie zapłaty, wówczas środki na spłatę
    zadłużenia karty będą automatycznie ściągane z Twojego konta."

    Oczywiście żadnej informacji przy aktywacji auto-spłaty nie ma :/ Jednak
    tak już kiedyś napisałem na grupie Citi uznało mi reklamację i nie
    naliczyło odsetek i tutaj niewątpliwie plusik dla nich.

    Xenocide