eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Data: 2007-12-28 14:16:55
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "koala" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ygreko wrote:
    > "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    > news:fl1icg$44o$1@news2.task.gda.pl...
    >> Dnia Wed, 26 Dec 2007 01:41:46 +0100, y napisał(a):
    > [...]
    >> Zakładasz konto zwykłe w Citi i od razu wydajesz dyspozycje zamiany
    >> na CitiOne i następnego dnia już masz konto o które ci chodzi razem
    >> z kartą do niego ;) - taki mały fortel (skuteczny) musiałem
    >> przeprowadzić, bo też miałem problemy, ale z formularzem.
    >
    > Dobrze, ze nie trzeba przy tym skakac na lewej nodze prawa reka
    > wymachujac nad glowa...
    > A problem z formularzem to nie jest twoj problem, tylko banku.

    Przypominam sobie...kiedy wprowadzili CitiOne Direct to chciałem sobie
    zmienić zwykłe CitiOne na direct
    i to był jedyny moment kiedy w mojej znajomosci z Citkiem CitiPhony myliły
    się w zeznaniach ;-) Citiphony mówiły że w oddziale, a oddział mówił o
    Citiphone
    w końcu jednak udało się w oddziale znaleźć odpowiedni formularz ;-)

    Pozdr,
    Koala


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1