eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Data: 2008-01-08 11:47:22
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 08 Jan 2008 08:46:45 +0100, ygreko napisał(a):

    > Zgadzam sie -- rozpatrywanie reklamacji dziala calkiem niezle w tym
    > banku (oczywiscie na tle innych bankow, a nie w ogole, bo w ogole to
    > jest to taki 'polski standard'), tylko szkoda, ze bank sam doprowadza do
    > sytuacji, ze ta reklamacje trzeba skladac.
    > Po prostu zarabiaja na tym, ze czesc ludzi nie zauwazy i odpusci, a
    > oplata juz sie naliczy.

    No też mam takie wrażenie, że u nich dlatego te reklamacje tak sprawnie
    idą, bo wiedzą że dziur i dziurek w systemie jest sporo i żeby jakoś PR
    trzymać to szybko wszystko łagodzą. Ja w sumie po około roku używania
    konta i karty, wiem już na czym stoję i do ułomności się przyzwyczaiłem
    kosztem tego braku kosztów ;)


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1