eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Data: 2008-01-10 16:45:15
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    news:flvnsa$r0$5@news.dialog.net.pl...
    [...]
    > No też mam takie wrażenie, że u nich dlatego te reklamacje tak sprawnie
    > idą, bo wiedzą że dziur i dziurek w systemie jest sporo i żeby jakoś PR
    > trzymać to szybko wszystko łagodzą. Ja w sumie po około roku używania
    > konta i karty, wiem już na czym stoję i do ułomności się przyzwyczaiłem
    > kosztem tego braku kosztów ;)

    O wlasnie. Ja stwierdzilem, ze citi oferte ma dobra, gorzej z wykonaniem.
    Ale dobrze miec bezplatne konto, bezplatne przelewy, dobra kk i jako-takie
    dbanie o klienta.

    Jeszcze tylko wiecej oddzialow poprosimy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1