eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Data: 2008-01-02 16:01:02
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    news:flefn7$fd3$1@news2.task.gda.pl...

    > To jest generalnie lepsza metoda niż formularz na www - masz od ręki
    > kartę do konta i masz od ręki założone konto jako minus widzę tutaj tylko
    > wizytę w oddziale banku i stanie w ewentualnej kolejce.

    Ja bylbym w stanie wytrzymac kilka dni w oczekiwaniu na karte poczta.
    Chodzilo mi o cos innego: dwaj przedstawiciele citi, ktorzy mnie odwiedzili
    twierdzili, ze NIE MA formularza do zalozenia konta direct. Wedlug nich
    potrzebna byla akcja dwuetapowa, tzn. zalozenie konta i przeksztalcenie go.

    Z punktu widzenia klienta to jakas totalna prowizorka nie do pomyslenia w
    takim banku jak citi, ale jak widac oni pomysleli o tym w ten sposob :).
    Przy trzeciej wizycie przedstawiciela w koncu mial on wlasciwy formularz ze
    soba, rzeczywiscie, poszli po rozum do glowy i zrobili jeden formularz do
    wszystkich typow kont z checkboxem.

    W ogole to nowy rok przynosi nowe zaskoczenie w interfejsie online -- mimo,
    ze mialem zaznaczona automatyczna splate calosci zadluzenia na kk i mialem
    odpowiednia ilosc srodkow na koncie, to citi zajelo sobie tylko kwote
    minimalna. Gdybym nie pilnowal i nie zobaczyl tego, to by mnie wyrolowali na
    odsetkach. Ech... tragedia.

    Pzdr,
    Piotr