eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Data: 2007-12-27 19:45:18
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "koala" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Rozumiem, ze chodzi Tobie o dostep za numerem karty i pinem a pozniej
    > przelewy bez absolutnie zadnego potwierdzenia tozsamosci? (tak bylo w
    > poprzednim systemie).
    > To dla mnie bylo calkowicie niezrozumiale, teraz troche poszli po
    > rozum do glowy, bo przynajmniej trzeba aktywowac odbiorce...

    Aktywacja odbiorcy SMSem istaniała i w starym systemie.
    Nie żebym był adwokatem systemu internetowego Citka bo stystem ten jest
    cienki strasznie

    Pozdr,
    Koala


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1