eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "koala" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Date: Thu, 27 Dec 2007 20:45:18 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <fl0v95$ige$1@news.onet.pl>
    References: <477198d1$0$20726$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <47737396$0$20764$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <fl06k0$r0e$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <47739d97$0$20723$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: matrix.303net.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1198784613 18958 80.53.17.194 (27 Dec 2007 19:43:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Dec 2007 19:43:33 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Sender: 9/OUZQErWs2tI7Nf7CuqtQ==
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:433357
    [ ukryj nagłówki ]


    > Rozumiem, ze chodzi Tobie o dostep za numerem karty i pinem a pozniej
    > przelewy bez absolutnie zadnego potwierdzenia tozsamosci? (tak bylo w
    > poprzednim systemie).
    > To dla mnie bylo calkowicie niezrozumiale, teraz troche poszli po
    > rozum do glowy, bo przynajmniej trzeba aktywowac odbiorce...

    Aktywacja odbiorcy SMSem istaniała i w starym systemie.
    Nie żebym był adwokatem systemu internetowego Citka bo stystem ten jest
    cienki strasznie

    Pozdr,
    Koala


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1