    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    Date: Wed, 23 Mar 2016 19:48:15 +0100
    <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    <ncmvcr$b5$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    <ncn3mn$b79$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    <m...@p...waw.pl>
    <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    <ncuj73$1cn$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@o...wsisiz.edu.pl>

    On 2016-03-23 19:02, Rafal Jankowski wrote:
    > Widzę, że nie rozumiesz słów których używasz - "absolutna pewność" w
    > odniesieniu do czegoś co jest niepewne przy zainwestowaniu czegoś co
    > kosztuje (jak twierdzisz) $1MUSD. Ale zdaje się, że co gorsze nie
    > rozumiesz zbytnio linków które sam podsyłasz:
    > 8:52 - I removed this shield with hydrofluorid acid in about two minutes
    > 15:45-15:55 - you don't even need high tech equipment to image this ROM
    > 44:20 [to repeat the process] on infineon it took me 6 hours, on ST(?)
    > significantly less

    Może nalezy wobec tego obejrzeć inny:

    https://www.youtube.com/watch?v=62DGIUpscnY

    a) aktywny mesh
    b) sensory światła
    c) manglowane opcody
    d) detekcja kombinowania z rejestrami
    e) pierdyliard innych zabezpieczeń przed fizycznym ingerowaniem w chip

    Po drugiej stronie siedzi sliniacy się wpierniczacz pizzy który
    odpowiada za 99% ataków na konta Kolwaskiego przez maile z fakturami.

    Masz tam swoje mln dolarów, podczas prezentacji pada kwota jaka jest
    potrzebna do wyjęcia tego co chcesz. Nie, tym razem nie używa się szkla
    powiększającego, zaostrzonego ołówka ani kilku przylutowanych drucików
    Lutolą.

    Tak, koleś podnieca się domieszkowanym krzemem z naplutym aluminium. To
    dalece odbiega od podniecania się kolorowymi słupkami w power poincie,
    rozumiem to.

    No i zawsze pozostaje ewentualnośc że może pierdalnąć meteoryt i klucz
    się wysypie z krzemu na podlogę!

    > Nie, nie jesteś chamem. Jesteś zwykłym głupkiem.

    Kilka razy pytalem lekarzy czy da się takie zaświadczenie wystawic, ale
    zazwyczaj pukali się w głowe że chyba glupi jestem. Więc niestety nie
    mogę potwierdzić. Ale żem cham - to chyba mogę bez zaświadczeń.