  • Data: 2016-03-23 22:30:17
    Temat: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    Od: gral <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Inzynierowie całkiem sprawnie liczą. Zaryzykuje że znacznie lepiej niż
    > ludzie po bankowości. Są tylko znacznie mniej skurwysyńscy dlatego nie
    > nadają się do bankmowosci.

    Nie przeczę, że jesteś świetnym inżynierem, ale nie sądzę, byś odniósł
    sukcesy w zarządzaniu bankiem ;)

    Ale nie o tym chciałem dyskutować. Chciałem tylko wspomnieć o
    zabezpieczeniu, które nie występuje na rynku polskim, a które jest
    oferowane przez AIB w Irlandii - jako jedyna opcja:

    https://www.aib.ie/servlet/Satellite?c=SC_Content&ci
    d=1291806113056&pagename=SecurityCentre%2Fsc_main&se
    ction=S003

    Coś jak token, a dodatkowo zabezpieczony koniecznością... wsadzenia do
    niego karty i użycia jej pinu.

    Dla jednym bezpieczne, dla drugich upierdliwe jak cholera (nosić to przy
    sobie by zrobić przelew?) - cóż, albo coś jest wygodne albo bezpieczne.
    Albo godzimy się na kompromis. I godzimy się na związane z nim straty.

    I wcale nie zdziwię się, gdy wyrok zostanie utrzymany w apelacji. Jest
    naprawdę solidnie uzasadniony, a że tu niektórzy zdążyli już zwyzywać
    sędzię? Cóż, w Polsce wszyscy znają się na prawie...
    i na zarządzaniu bankiem ;)