  • Data: 2016-03-24 08:47:45
    Temat: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Mar 2016, Sebastian Biały wrote:

    > A jak sie niby ten malware ma dostać do jądra? Telepatycznie?

    OMG, Ty pamiętasz wogóle na co odpisujesz? Przecież byłą mowa o "próbach
    wstawienia backdorów do jądra". Czyli jak rozumiem przemycenia ich w
    kodzie pomimo wszelkich code review jakie muszą przejść zanim zostaną
    zaakceptowane.
    A nawet jeśli zrozumiałeś to inaczej to co ma Twoje pytanie "jak ma się
    ten malware do tego jądra dostać" do mojej odpowiedzi na Twoje pytanie "po
    co malware w jądrze". Po co i jak to chyba dwie różne sprawy.