  • Data: 2016-03-23 22:08:58
    Temat: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-22 14:17, Kris wrote:
    > Wiesz co? może i dobrze że oprócz inżynierów są tam również ludzie potrafiący
    liczyć.

    Inzynierowie całkiem sprawnie liczą. Zaryzykuje że znacznie lepiej niż
    ludzie po bankowości. Są tylko znacznie mniej skurwysyńscy dlatego nie
    nadają się do bankmowosci.

    > Bo jak zlecisz taka robotę inżynierom to jest duża szansa
    > że zrobią zabezpieczenie ale może to się okazac armata na muchę. I to droga armata.

    Zamiast tego debilomanagerzy wpadli na pomysł zabezpiecznia konta smsami
    na dziurawych systemach android. Wiec wyszedł pistolet na wodę.

    > Trzeba wypośrodkować trochę.

    Ale to nie jest wyposrodkowane. To jest tylko tanie. Sam napisaleś że
    potrafią liczyć. Potrafią *TYLKO* liczyć.

    > Ja np. automatycznie rezygnuje z konta jeśli mi jakieś gowno
    > sprzętowe wcisną.

    To rezygnuj. Ja potrzebuje token na wniosek. Jestem przekonany że
    większość społeczeństwa nie będzie w stanie pojąć co to jest i do czego
    jest. I co mnie to obchodzi że reszta ludzi nie ma pojęcia o
    czymkolwiek? Dlaczego muszę cierpieć równanie do mułu?

    > Do moich zastosowań kody sms są idealne

    Były by do moich równiez idealne gdyby nie fakt że trzeba ich uzywać na
    Nokii 3310 bo to niezbędny warunek odporności na malware.

    > Oczywiście gdybym na rachunku miał poł miliona to może i inaczej bym myślał.

    No widzisz. A jak masz 20mln to też dostaniesz smsa. Bo, panie, komu te
    tokeny potrzebne?

    > A tak na marginesie dodam ze np. hasła dostępu do mbanku nie zmieniałem
    > od początku(czyli naście lat już chyba)i złotówka z konta mi nie zginęła).

    Ja zaś od kilkudziesięciu lat chodzę w półbutach i jeszcze noga mi się
    nie zwichneła. Przepraszam za tą dygresję, ale skoro pozwoliłeś sobie na
    argument od rzeczy to czemu ja nie miałbym.

    > Nie korzystam z aplikacji mobilnych, nie robię przelewowo w hotelach
    > restauracjach czy kawiarenkach internetowych.

    Czyli ... jesteś BEZPIECZNY. Brawo. Nikt nigdy nie da rady zainstalować
    Ci malware na kompie, w końcu nie ściągasz pornoli. Tylko kupne. Pełna
    higiena. Tak trzymać. Jeszcze trzeba czapeczkę z folii aluminiowej na
    głowę wsadzić, bo ONI mają metody.

    > Na domofonie jest moje imie i nazwisko, mój nr konta jest
    > podany np. na allegro, tym ze w księgach wieczystych moich nieruchomości
    > sa pewnme dane tez się nie martwię;)

    No ba. Ja podałem kiedyś na grupie numer buta. Tez sie nie martwie.