  • Data: 2016-03-23 21:47:07
    Temat: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa napisał(a) w wiadomości: ...

    >Przyznaję że mnie to nie zaskoczyło.

    Coraz więcej ludzi nie może zrozumieć, że za kradzież ma odpowiadać
    złodziej a nie przypadkowy frajer, którego akurat wymieniono w jakimś
    skleconym po pijaku przepisie prawa (chyba "lewa" raczej).
    Oczywiście frajer jeżeli będzie miał możliwości będzie się bronił -
    bank zapłaci pieniędzmi np. niejakiego Marka w taki czy inny sposób
    ściągniętymi.

    Arek