  • Data: 2020-07-17 09:56:30
    Temat: Re: Chargeback to fikcja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-16 o 17:38, Poldek pisze:

    > Ważność karty nie została aktywowana. Karta utraciła ważność z powodu
    > upływu terminu jej ważności.
    > Została wydana nowa karta. Nowa karta ma ten sam numer karty imię i
    > nazwisko posiadacza. Ma inną datę wydania, inną datę ważności i inny kod
    > CVV/CVV2.

    Widocznie istnieje zasada, całkiem niegłupia, że płatności cykliczne
    kontynuują się na przedłużonej ważności danej karty. Nawet bym oczekiwał
    takiej funkcjonalności, abym nie musiał zmieniać zasad rozliczeń swoich
    abonamentów tylko dlatego, że dostałem tę samą kartę na kolejny okres.

    > Nie poruszamy się na tym poziomie oczywistości.
    > Czy próbowałeś kiedyś zapłacić kartą, której termin ważności już minął?

    Oczekiwałbym, że płatności cykliczne przejdą na kartę o tym samym
    numerze, tylko z nowym terminem ważności, i - jak widać - tak jest.

    > Chyba jestem mało komunikatywny, ale chodzi o to, że bank nie odmówił
    > zwrotu pieniędzy. Bank się tym w ogóle nie zajął. Po raz następny piszę,
    > że bank odmówił _rozpatrzenia_ reklamacji (nie odmówił uznania, ani nie

    Ja to rozumiem, ale teraz mieszamy się ciągle w kotle "odpowiedź
    negatywna jest poprawna, tylko jej motywacje są błędne".

    --
    Liwiusz