  • Data: 2020-07-18 17:42:45
    Temat: Re: Chargeback to fikcja
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, July 18, 2020 at 9:49:16 AM UTC+2, Liwiusz wrote:
> [...]
    chorowal-na-koronawirusa-banki-nieslusznie-nie-,nId,
    4610682

    > Ja to załatwiałem przez bank, który wydał kartę.

    Można załatwiać z bankiem. Ale wtedy czeka się i bank albo zwróci kasę, albo nie (a
    jak pisze OP może nawet odmówić rozpatrzenia).
    Natomiast VISA i Mastercard *najpierw* (w ustalonym czasie) zwracają kasę, a potem
    ewentualnie (gdy okaże się - tj. gdy acquirer wykaże, że nie mieliśmy racji, że nie
    było podstaw do zwrotu) obciąży ponownie, oczywiście z odsetkami.
    Ale ważne, żeby to była reklamacja na odpowiednim formularzu i skierowana do
    VISA/Mastercard. Być może nawet via bank (nie wiem, bo sam tego nie robiłem).