  • Data: 2020-07-17 10:11:14
    Temat: Re: Chargeback to fikcja
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-17 o 09:56, Liwiusz pisze:

    > Widocznie istnieje zasada, całkiem niegłupia, że płatności cykliczne
    > kontynuują się na przedłużonej ważności danej karty. Nawet bym oczekiwał
    > takiej funkcjonalności, abym nie musiał zmieniać zasad rozliczeń swoich
    > abonamentów tylko dlatego, że dostałem tę samą kartę na kolejny okres.

    Nie istnieje taka zasada, a przynajmniej nie zna jej Spotify, Netflix,
    Kindle i Apple.

    > Oczekiwałbym, że płatności cykliczne przejdą na kartę o tym samym
    > numerze, tylko z nowym terminem ważności, i - jak widać - tak jest.

    Po aktywowaniu nowej karty Spotify, Netflix, Kindle i Apple nadal
    blokowały usługi. Usługi zostały odblokowane po podaniu nowych danych
    karty - to samo imię i nazwisko, ten sam numer karty, nowa data ważności
    i kod CVV.