  • 1. Data: 2005-06-24 14:40:26
    Temat: A propos "Kart z doładowaniem" BZ WBK ...
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Zapytałem mailowo o nurtujące wiele osób z tej grupy szczegóły dotyczące
    "Kart z doładowaniem" BZ WBK, czekałem, czekałem i po tygodniu się
    doczekałem. Oto odpowiedź jaką otrzymałem z banku:

> [...]
    > Karty dokonywane jest z złotówkach.
    >
    > W kwestii możliwości wytłoczenia na karcie z doładowaniem imienia i
    > nazwiska użytkownika karty, chciałabym wyjaśnić, że karty z doładowaniem
    > są kartami na okaziciela, istnieje więc możliwość przekazania jej osobie
    > trzeciej. Nie jest więc możliwe umieszczenie takich danych na karcie.
    > Wizerunek karty z doładowaniem na stronie
    > http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=1728 rzeczywiście jest mylący, na
    > karcie nie powinno znajdować się imię i nazwisko. Wkrótce na wskazanej
    > stronie internetowej zostanie umieszony prawidłowy wizerunek karty z

    Mam nadzieję, że Karol zostawi jednak na stronie także zdjęcie karty
    "testowej" 000 000 000 000 z wydrukowanym imieniem i nazwiskiem.

    > Zgodzę się również z Panem, że na naszych stronach
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/11325 powinny być umieszczone wizerunki kart,
    > które znajdują sie w ofercie Banku. Mogę zapewnić Pana, że wkrótce na
    > naszych stronach będą widocze wizerunki kart płatniczych oraz baner -
    > promujący karty z doładowaniem (wszytkie te czynności zostały juz
    > zlecone).
    >
    > Jeszcze raz dziękuj Panu za przekazanie nam swoich uwag.

    No to czekamy aż BZ WBK umieści w końcu pełne, kompletne i wyczerpujące
    informacje na temat oferowanych kart - łącznie z ich zdjęciami.

    K.

  • 2. Data: 2005-06-24 18:02:30
    Temat: Re: A propos "Kart z doładowaniem" BZ WBK ...
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...
> [...]
    >

    > No to czekamy aż BZ WBK umieści w końcu pełne, kompletne i wyczerpujące
    > informacje na temat oferowanych kart - łącznie z ich zdjęciami.

    Tak przy okazji, jestem w posiadaniu "Zasad korzystania z Karty
    Doładowywalnej na okaziciela".
    Po przeczytaniu tych zasad mój entuzjazm znacznie opadł. Karta ma spore
    ograniczenia np. maksymalna kwota transakcji ograniczona jest do nominału
    karty.

    Zdrów
    KUB'a

  • 3. Data: 2005-06-24 18:15:56
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    KUB'a napisał:
> [...]
    > znacznie opadł. Karta ma spore ograniczenia np. maksymalna kwota
    > transakcji ograniczona jest do nominału karty.

    Masz na myśli ten dokument -
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/zasady_karta_do
    ladowywalna.pdf ze
    strony http://dlaciebie.bzwbk.pl/11325 ?

    Jak dla mnie to się jeb..li i dali PDF-a dla karty upominkowej. Zresztą
    tam jest w nim napisane, że to są zasady korzystania z "upominkowej", bo
    - cytuję:

    Pkt. 5.
    Kartą mozna się posługiwać do wyczerpania środków pieniężnych
    zgromadzonych na rachunku Karty bez możliwości jej powtórnego zasilenia.

    Pkt. 8.
    Nie ma możliwości dokonywania wypłat gotówki przy użyciu Karty.

    Więc sądzę, że chyba te "zasady" czy też regulamin są nieco nieświeże.

    K.

  • 4. Data: 2005-06-24 18:39:19
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...

> [...]
    > Nie ma możliwości dokonywania wypłat gotówki przy użyciu Karty.
    >
    > Więc sądzę, że chyba te "zasady" czy też regulamin są nieco nieświeże.

    Ale jaja :)))
    Wpisz ten adres:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/zasady_karta_up
    ominkowa.pdf

    To są właśnie zasady korzystania z karty doładowywalnej.
    Ten własnie regulamin posiadam. Kurde, ale bank :)))

    Zdrów
    KUB'a

  • 5. Data: 2005-06-24 19:05:07
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    KUB'a napisał:
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/zasady_karta_up
    ominkowa.pdf

    > To są właśnie zasady korzystania z karty doładowywalnej.
    > Ten własnie regulamin posiadam. Kurde, ale bank :)))

    Huh. No to ładnie. Tego regulaminu jeszcze nie widziałem, ale patrząc po
    dacie (2005) to jest on jak najbardziej aktualny. Po przeczytaniu go
    można odczuć, że BZ WBK chce kosić użytkownika na wszystkim. Wypłata
    gotówki z bankomatu kosztuje 5 zł. Mogliby chociaż ze swoich ATM-ów nie
    pobierać prowizji, ale cóż. Ciekawe jakie są "nominały" tych kart. Jak
    jest minimalna kwota? Nie wiadomo, bo ten wspaniały bank nie umieścił
    takich informacji na stronie WWW. W ogóle stwierdzam, że marketing im
    mocno szwankuje. Reklamują produkt, którego nie ma na rynku, albo wręcz
    przeciwnie: wypuszczają jakąś usługę lub produkt, a potencjalny klient w
    ogóle nie ma pojęcia, że coś takiego istnieje. Z serwisu internetowego
    banku się tego nie dowie. W sumie wygląda na to, że to będzie karta
    jedynie do zakupów. Przyda się do transakcji przez Internet.

    K.

  • 6. Data: 2005-06-24 19:14:34
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...

> [...]
    > banku się tego nie dowie. W sumie wygląda na to, że to będzie karta
    > jedynie do zakupów. Przyda się do transakcji przez Internet.

    Faktycznie obsługa karty jest droga. Z tego co zauważyłem kładą nacisk na
    transakcje bezgotówkowe.
    Z informacji uzyskanych w banku minimalny nominał 100 zł., maksymalny 500
    zł.
    Jak dla mnie to trochę mało. Mocno ogranicza wartość transakcji.

    Zdrów.
    KUB'a

  • 7. Data: 2005-06-24 19:40:41
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    KUB'a napisał:
> [...]
    > 100 zł., maksymalny 500 zł. Jak dla mnie to trochę mało. Mocno ogranicza

    Kupujesz kartę z limitem, dopłacasz trochę pieniędzy z innego rachunku i
    już masz kwotę na zakupy powiększoną o dopłatę :-)

    K.

  • 8. Data: 2005-06-24 20:13:00
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...

    > Kupujesz kartę z limitem, dopłacasz trochę pieniędzy z innego rachunku i
    > już masz kwotę na zakupy powiększoną o dopłatę :-)
    >
    > K.

    Oczywiście masz rację, z tego co doczytałem można tak zrobić do kwoty 3000
    zł.
    Niestety maksymalna kwota jednorazowej transakcji nie może przekroczyć
    nominału karty.
    500 zł. to niezbyt dużo zwłaszcza przy zakupach zagranicą.

    Zdrów
    KUB

  • 9. Data: 2005-06-24 20:25:26
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    KUB'a napisał:

> [...]
    > 3000 zł. Niestety maksymalna kwota jednorazowej transakcji nie może
    > przekroczyć nominału karty. 500 zł. to niezbyt dużo zwłaszcza przy

    No fakt - zapomniałem o limicie 3000 zł. Jeśli kwota jednorazowej
    transakcji rzeczywiście jest ograniczona do kwoty nominału (a nie
    nominału + dopłaty) to faktycznie jest to utrudnienie. No i zapomniałem
    o zakupach za granicą. Przy zakupach zagranicznych limit rzeczywiście
    moża łatwo wykorzystać. Dziwna ta karta. Ech, żeby tak Maestro ING
    Podróżnik miała możliwość obsługi transakcji internetowych. Z podglądem
    przez Internet jaki oferuje ING - to byłoby coś.

    Pozdrawiam,

    Krystian

  • 10. Data: 2005-06-24 20:53:04
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...

> [...]
    > Podróżnik miała możliwość obsługi transakcji internetowych. Z podglądem
    > przez Internet jaki oferuje ING - to byłoby coś.

    Zawiodłem się troche na tej karcie. Tak fajnie się zapowiadało :)))
    Produkt bardzo ciekawy ale zrobiony "bez pomyślunku". Żeby chociaż kwota
    maksymalnej transakcji nie była ograniczona do 500 zł., bo co mozna za to
    kupic ?
    Waciki ?! :):):):)
    Ciekawe czym się kierowali narzucając tak mocne ograniczenia i opłaty na te
    karty ?
    Czyżby nie chcieli robić konkurencji dla swoich kredytówek (przynajmniej
    jeżeli chodzi o transakcje zdalne)?
    Co do Podróznika. Cieszyłbym się gdyby mój bank umożliwił płacenie nim w
    necie :):):)

    Cóż przyjdzie jeszcze poczekać na porządnego pre-paida albo skusić się na
    kredytówkę :))

    Zdrów
    KUB'a