  • 1. Data: 2005-06-24 10:54:07
    Temat: neste a24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Ahoy,

    Czy Neste jeszcze gdziekolwiek koryguje kwotę blokady do kwoty
    faktycznie zatankowanego paliwa? Od pewnego czasu zauważyłem, że blokada
    istnieje na całą kwotę zadeklarowaną przy autoryzacji, aż do daty
    rozliczenia. Kiedyś była zdejmowana i zakładana była nowa, na wysokość
    kwoty za faktycznie zatankowane paliwo. Karta: VE inteligo.

  • 2. Data: 2005-06-24 11:44:59
    Temat: Re: neste a24
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Czy Neste jeszcze gdziekolwiek koryguje kwotę blokady do kwoty
    > faktycznie zatankowanego paliwa?

    A to było tak kiesyś?

    > Od pewnego czasu zauważyłem, że blokada
    > istnieje na całą kwotę zadeklarowaną przy autoryzacji, aż do daty
    > rozliczenia.

    U mnie zazwyczaj tak jest (czasami zdarza się, że blokady nie ma wogóle, a
    po 1-3 dniach jest zdejmowana właściwa kwota)
    Cały czas mowa o KK BZWBK.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2005-06-24 11:48:35
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Maciej Loret napisał(a):

    > A to było tak kiesyś?

    W przypadku VE inteligo po paru minutach pięknie korygowało blokadę do
    kwoty za faktycznie zatankowane paliwo. Od jakiegoś czasu przestało.

  • 4. Data: 2005-06-24 12:28:25
    Od: Human Being <g...@g...pl>

    Witaj Wojciech,

    W Twoim liście datowanym 24 czerwca 2005 (12:54:07) można przeczytać:

> [...]
    > rozliczenia. Kiedyś była zdejmowana i zakładana była nowa, na wysokość
    > kwoty za faktycznie zatankowane paliwo. Karta: VE inteligo.

    W mBanku jest dokładnie tak samo. Blokowana jest kwota wpisana podczas
    tankowania, a po rozliczeniu jest ta rzeczywista.

    --
    Pozdrowienia,
    Human Being

  • 5. Data: 2005-06-24 16:26:38
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisał w wiadomości news:d9gooa$5o5$1@news.elsat.net.pl...
> [...]
    > daty rozliczenia. Kiedyś była zdejmowana i zakładana była nowa, na
    > wysokość kwoty za faktycznie zatankowane paliwo. Karta: VE inteligo.

    W BPH blokowana jest kwota wpisana na terminalu jako gorne
    ograniczenie transakcji. Czyli tak jak opisales.

    marekz

  • 6. Data: 2005-06-24 21:03:33
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    Na stacji Neste przy Trasie Torunskiej w Warszawie i paru sasiednich
    blokowana w mbanku (VE) jest finalna kwota transakcji - sprawdzone
    wielokrotnie i specjalnie przed chwila.
    Co do innych kart, to bywalo roznie.
    Przebil wszystko terminal na jednej ze stacji, ktory po anulowaniu
    transakcji (nie nalano paliwa) elegancko zdjal wstepna blokade (VE mbanku).
    Niby tak powinno byc, ale nie zawsze jest.
    Pozdrawiam
    Jurek