    From: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: A propos "Kart z doładowaniem" BZ WBK ...
    Date: Fri, 24 Jun 2005 16:40:26 +0200

    Zapytałem mailowo o nurtujące wiele osób z tej grupy szczegóły dotyczące
    "Kart z doładowaniem" BZ WBK, czekałem, czekałem i po tygodniu się
    doczekałem. Oto odpowiedź jaką otrzymałem z banku:

> [...]
    > Karty dokonywane jest z złotówkach.
    >
    > W kwestii możliwości wytłoczenia na karcie z doładowaniem imienia i
    > nazwiska użytkownika karty, chciałabym wyjaśnić, że karty z doładowaniem
    > są kartami na okaziciela, istnieje więc możliwość przekazania jej osobie
    > trzeciej. Nie jest więc możliwe umieszczenie takich danych na karcie.
    > Wizerunek karty z doładowaniem na stronie
    > http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=1728 rzeczywiście jest mylący, na
    > karcie nie powinno znajdować się imię i nazwisko. Wkrótce na wskazanej
    > stronie internetowej zostanie umieszony prawidłowy wizerunek karty z

    Mam nadzieję, że Karol zostawi jednak na stronie także zdjęcie karty
    "testowej" 000 000 000 000 z wydrukowanym imieniem i nazwiskiem.

    > Zgodzę się również z Panem, że na naszych stronach
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/11325 powinny być umieszczone wizerunki kart,
    > które znajdują sie w ofercie Banku. Mogę zapewnić Pana, że wkrótce na
    > naszych stronach będą widocze wizerunki kart płatniczych oraz baner -
    > promujący karty z doładowaniem (wszytkie te czynności zostały juz
    > zlecone).
    >
    > Jeszcze raz dziękuj Panu za przekazanie nam swoich uwag.

    No to czekamy aż BZ WBK umieści w końcu pełne, kompletne i wyczerpujące
    informacje na temat oferowanych kart - łącznie z ich zdjęciami.

    K.