    From: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: A propos "Kart z doładowaniem" BZ WBK ...
    Date: Fri, 24 Jun 2005 20:15:56 +0200

    KUB'a napisał:
    > Tak przy okazji, jestem w posiadaniu "Zasad korzystania z Karty
    > Doładowywalnej na okaziciela". Po przeczytaniu tych zasad mój entuzjazm
    > znacznie opadł. Karta ma spore ograniczenia np. maksymalna kwota
    > transakcji ograniczona jest do nominału karty.

    Masz na myśli ten dokument -
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/zasady_karta_do
    ladowywalna.pdf ze
    strony http://dlaciebie.bzwbk.pl/11325 ?

    Jak dla mnie to się jeb..li i dali PDF-a dla karty upominkowej. Zresztą
    tam jest w nim napisane, że to są zasady korzystania z "upominkowej", bo
    - cytuję:

    Pkt. 5.
    Kartą mozna się posługiwać do wyczerpania środków pieniężnych
    zgromadzonych na rachunku Karty bez możliwości jej powtórnego zasilenia.

    Pkt. 8.
    Nie ma możliwości dokonywania wypłat gotówki przy użyciu Karty.

    Więc sądzę, że chyba te "zasady" czy też regulamin są nieco nieświeże.

    K.