  • 1. Data: 2005-06-24 13:21:52
    Temat: adres INTERNETOWEGO Banku Spółdzielczego "Na Zadupiu" SA z/s w Koziej Wólce
    Od: s...@o...pl

    interesuje mnie PEŁNA lista WSZYSTKICH banków w Polsce,
    które oferują dostęp do konta osobistego lub firmowego
    przez internet.

    Bez trudu znalazłem zestawienie kilku popularnych banków, Multi, mBank, Inteligo
    natomiast ja szukam PEŁNEJ listy banków, które pozwalają na dokonywanie operacji
    w internecie, łącznie z tymi bankami, które są mało znane lub działają lokalnie.

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2005-06-24 13:29:00
    Od: s...@o...pl

    > szukam PEŁNEJ listy banków, które pozwalają na dokonywanie operacji
    > w internecie, łącznie z tymi bankami,
    > które są mało znane lub działają lokalnie.

    wystarczy mi jakiś link

    pozdr
    Sebastian

  • 3. Data: 2005-06-24 13:40:56
    Od: "novea" <n...@n...novea.pl>

    http://www.zbp.pl/site.php?s=NzQ1ZDM2Y2UwMDAxNTQ=

    Klikaj i pytaj po kolei kto ma dostęp przez internet i ofertę dla Klientów
    detalicznych.

    Powodzenia
    Piotrek

    --
    Novea Piotr Wrzosiński
    http://www.novea.pl/

  • 4. Data: 2005-06-24 13:49:02
    Od: s...@o...pl

    > http://www.zbp.pl/site.php?s=NzQ1ZDM2Y2UwMDAxNTQ=
    >
    > Klikaj i pytaj po kolei kto ma dostęp przez internet i ofertę dla Klientów
    > detalicznych.

    dzięki, a czy jest w internecie jakieś już wykonane zestawienie banków
    oferujących konta osobiste oraz konta firmowe w internecie?

    pozdr
    Sebastian

  • 5. Data: 2005-06-24 18:29:53
    Od: "Tomek K." <a...@w...pl>

    Dnia 24-06-2005 o 15:21:52 <s...@o...pl> napisał:

    > interesuje mnie PEŁNA lista WSZYSTKICH banków w Polsce,
    > które oferują dostęp do konta osobistego lub firmowego
    > przez internet.

    Pełnej listy to chyba nie znajdziesz, ale jeszcze jest ING Bank Śląski,
    Citybank, WBKBZ, PeKaO S.A., Inteligo, Kredyt Bank oraz wiele innych.
    Może tu:
    http://www.bankier.pl/sp/tomek1972/
    http://www.banki.republika.pl/
    http://m2m.ner.pl/
    http://www.banki-internetowe.u3.pl/
    http://www.dolar.pl/
    http://www.ebanki.pl/

    i jest przecież jeszcze http://www.google.pl/

    --
    Tomek K.
    http://www.bankier.pl/sp/tomek1972/

  • 6. Data: 2005-07-02 18:03:06
    Od: a...@o...pl

    > Pełnej listy to chyba nie znajdziesz, ale jeszcze jest ING Bank Śląski,
    > Citybank, WBKBZ, PeKaO S.A., Inteligo, Kredyt Bank oraz wiele innych.
> [...]

    gogle są strasznie zaśmiecone porównaniami inteligo z mBankiem i Multibankiem,
    a ja szukam pełnej listy. Jeśli taka istnieje, to może ktoś ją zna i poda?

    Sebastian

  • 7. Data: 2005-07-02 18:21:55
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik <a...@o...pl>

    > gogle są strasznie zaśmiecone porównaniami inteligo z mBankiem i

    jeżeli jak w nagłówku szuka ktoś internetowego banku spółdzielczego to
    znajdzie - tylko nie wiem po co to komu :-))
    proszę bardzo: http://www.czarnkow.bs.net.pl/internet.html

    jaka wychodzą jak się w googlach poda "internetowy bank spółdzielczy",
    ponieważ łąpie się również w to serwis internetowy - BS w
    Sośnicowicach pobił dla mnie rekordy zadęcia - najpierw animacje z
    pięcioma kulami ziemskimi a potem informacja na stronach *.doc :-)
    http://www.bssosnicowice.pl/
    *** blad ***