  • 11. Data: 2005-06-24 21:46:18
    Temat: Re: A propos "Kart z doładowaniem" BZ WBK ...
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "KUB'a" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:d9hs65$mf0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zawiodłem się troche na tej karcie. Tak fajnie się zapowiadało :)))
    > Produkt bardzo ciekawy ale zrobiony "bez pomyślunku". Żeby chociaż kwota
    > maksymalnej transakcji nie była ograniczona do 500 zł., bo co mozna za to
    > kupic ?
    > Waciki ?! :):):):)
    > Ciekawe czym się kierowali narzucając tak mocne ograniczenia i opłaty na
    > te
    > karty ? (...)

    Zauwaz, ze taka karta jest w sumie karta anonimowa - co stwarza duzo
    "nietypowych" mozliwosci ;-) - i chyba z tego powodu wiele ograniczen.
    Chociaz akurat ta i tak ma w sumie male mozliwosci. Juz tu kiedys
    wspominalem o gCard - tam masz jeszcze wieksza anonimowosc (glownie dzieki
    roznym mozliwosciom zasilenia karty - co np. calkowicie potrafi ominac
    skarbowke).

    Belin