  • 1. Data: 2005-06-24 09:18:19
    Temat: KK nieoprocentowane wypłaty gotówkowe- gdzie?
    Od: "Karol" <k...@g...pl>

    Cześć.
    mam KK w BPH, trwała tam promocja
    na przelewy z KK, które były traktowane jak
    transakcje bezgotówkowe i były nieoprocentowane!.
    Niestety promocja się skończyła (;-(((
    W tej chwili przelew jest traktowany jak wypłata gotówki i oprocentowany 27%
    .
    Szukam banku, który ma taką promocję ciągle.
    Karol

  • 2. Data: 2005-06-24 09:24:48
    Temat: Re: KK nieoprocentowane wypłaty gotówkowe- gdzie?
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Karol wrote:
> [...]
    > W tej chwili przelew jest traktowany jak wypłata gotówki i
    > oprocentowany 27% .
    > Szukam banku, który ma taką promocję ciągle.

    jak znajdziesz to daj znac

    kursor

  • 3. Data: 2005-06-24 09:36:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kursor wrote:
    > jak znajdziesz to daj znac

    Prawdopodobnie Millennium niedlugo :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-06-24 11:20:29
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Karol" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 27%

    > Szukam banku, który ma taką promocję ciągle.

    przydalby sie cashback na KK. Niektore banki oferuja to ale tylko na
    debetowki...

    D.

  • 5. Data: 2005-06-24 11:22:03
    Od: "Karol" <k...@g...pl>

    > jak znajdziesz to daj znac
    >
    > kursor
    No ojciec! skikaj do b)
    http://banki.wp.pl/POD,8,wid,7336402,kartyd.html?tic
    aid=1

    A dla nieklikających:
    ING BŚ: oferta kart kredytowych dla klientów innych banków 13:19
    06.06.2005
    poniedziałek

    ING BANK SLASKI wprowadzil specjalna oferte dla posiadaczy kart kredytowych
    innych banków, którzy zdecyduja sie na zamiane karty na karte ING. Dzieki
    uproszczonej procedurze limit do karty kredytowej przyznawany bedzie w
    wysokosci dotychczasowego limitu posiadanego przez klienta w innym banku
    prowadzacym rachunek karty. Warunkiem skorzystania z oferty jest posiadanie
    karty kredytowej wydanej przez inny Bank od minimum 3 miesiecy oraz
    terminowe regulowanie zobowiazan z tytulu zadluzenia w limicie do karty
    kredytowej (splata co najmniej kwoty minimalnej po kazdym cyklu
    rozliczeniowym). ING Bank Slaski przygotowal specjalne rozwiazania, które
    ulatwia klientom zamiane karty i splate dotychczasowego zadluzenia:
    a) mozliwosc splaty zadluzenia na starej karcie przelewem z karty ING,
    b) przelew jest traktowany tak jak transakcja bezgotówkowa, co oznacza ze
    klient nie placi od tej transakcji zadnych prowizji,
    c) na splate zadluzenia na nowej karcie klient ma nawet 52 dni - jesli w tym
    czasie ureguluje calosc to nie zaplaci zadnych odsetek. Oferta wazna jest od
    6 czerwca b.r.

  • 6. Data: 2005-06-24 11:29:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 24 Jun 2005 11:18:19 +0200, Karol napisał(a):
    > mam KK w BPH, trwała tam promocja
    > na przelewy z KK, które były traktowane jak
    > transakcje bezgotówkowe i były nieoprocentowane!.

    > Szukam banku, który ma taką promocję ciągle.

    Chyba Citi tak ma, z tego co widziałem...
    Poza tym przy użyciu KK Raiffeisen-Amplico można robić przelewy z karty, są
    traktowane jak transakcje bezgotówkowe.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 7. Data: 2005-06-24 11:51:37
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Karol wrote:

    > No ojciec! skikaj do b)

    juz lece

> [...]
    > c) na splate zadluzenia na nowej karcie klient ma nawet 52 dni -
    > jesli w tym czasie ureguluje calosc to nie zaplaci zadnych odsetek.

    a ten przelew to nie jest w sztuce jednej przeznaczonej dla splaty
    poprzedniej karty?
    jak myslisz synek?

    kursor

  • 8. Data: 2005-06-24 12:07:29
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Chyba Citi tak ma, z tego co widziałem...

    Citi traktje przelewy jak wyplaty z bankomatu

    > Poza tym przy użyciu KK Raiffeisen-Amplico można robić przelewy z
    > karty, są traktowane jak transakcje bezgotówkowe.

    Masz jakis link do tej oferty z przelewami (nie znalazlem na stronach
    Rajfiego)

    Pozdrawiam
    kursor

  • 9. Data: 2005-06-24 12:12:13
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl>

    > Poza tym przy użyciu KK Raiffeisen-Amplico można robić przelewy z karty,

    > traktowane jak transakcje bezgotówkowe.

    " Możliwość opłacania składki za polisę w ramach przyznanego limitu ". Tylko
    wpłaty za free na Amplico.

    pozdrawiam
    Łukasz Walicki

  • 10. Data: 2005-06-24 12:59:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 24 Jun 2005 14:12:13 +0200, Łukasz Walicki napisał(a):

    > " Możliwość opłacania składki za polisę w ramach przyznanego limitu ". Tylko
    > wpłaty za free na Amplico.

    Wszelkie przelewy "za rachunki" - czyli nie przelew do cioci, ale np. opłata
    za polisę (taką czy inną) czy za prąd/gaz... Informacja kilkakrotnie
    powtórzona w infolinii. Sam co miesiąc z KK Raiffeisen-Amplico opłacam kilka
    różnych polis i Polsat, żadnych prowizji nie stwierdziłem.

    Pozdrawiam,