Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2005-06-24 14:37:22
Temat:jak sprawdzic do kogo nalezy konto?
Od:"poczatkujacy allegrowicz" <p...@a...ro> szukaj wiadomości tego autora

Zostałem wyrolowany na Allegro.
Wpłaciłem pieniądze na konto w Eurobanku, czy istnieją jakieś możliwości
sprawdzenia czyje to konto?

2. Data: 2005-06-24 15:10:11
Temat:Re: jak sprawdzic do kogo nalezy konto?
Od:Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Jun 2005 16:37:22 +0200, "poczatkujacy allegrowicz"

>Zostałem wyrolowany na Allegro.
>Wpłaciłem pieniądze na konto w Eurobanku, czy istnieją jakieś możliwości
>sprawdzenia czyje to konto?

Tak, przez prokuraturę.
--
___________ (R)
_______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple

3. Data: 2005-06-24 15:21:57
Od:"budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, przez prokuraturę.

a moga sprawdzic czyje to konto majac fikcyjnego wlasciciela i tylko
poprawny numer konta ?

4. Data: 2005-06-24 16:31:55
Od:"some1" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> napisał w
wiadomości news:d9h8eh$5lt$1@inews.gazeta.pl...

> a moga sprawdzic czyje to konto majac fikcyjnego wlasciciela i tylko
> poprawny numer konta ?

odpowiedz tkwi w pytaniu :)

" a moga sprawdzic czyje to konto majac FIKCYJNEGO_WLASCICIELA i tylko
poprawny numer konta ? "

sa 2 opcje.. albo ktos zrobil walek bardzo prymitywny i dane w banku sa
poprawnymi danymi osobowymi
lub konto zalozone na lewy dowod osobisty ktory mozna kupic

5. Data: 2005-06-24 17:01:47
Od:witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

some1 wrote:

> sa 2 opcje.. albo ktos zrobil walek bardzo prymitywny i dane w banku sa
> poprawnymi danymi osobowymi
> lub konto zalozone na lewy dowod osobisty ktory mozna kupic

to namierzą go wcześniej czy później.
ktoś musiałby być durniem, żeby bawić się na allegro kombinując z
dowodami osobistymi.
Sądzę, że ta pierwsza systuacja.
Gówniarzowi wydaje się, że jest anonimowy w internecie.

6. Data: 2005-06-24 17:20:06
Od:"budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> szukaj wiadomości tego autora

> sa 2 opcje.. albo ktos zrobil walek bardzo prymitywny i dane w banku sa
> poprawnymi danymi osobowymi
> lub konto zalozone na lewy dowod osobisty ktory mozna kupic

chodzi mi o sytuacje gdzie wplacam kase na numer konta
ale wlascicielem konta jest calkiem inna osoba niz ja mam podane
i zglaszam na policje cos takiego zle dane osobowe tylko numer sie zgadza