  • 1. Data: 2003-08-24 10:58:05
    Temat: Promocja mbanku - kredyty mieszkaniowe już od 7,50%
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    Najlepszy kawał sierpnia. Tensor1

    Dla tych co nie wierzą:
    http://www.mbank.com.pl/promocja_mPlan/index.html

  • 2. Data: 2003-08-24 11:22:50
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > Najlepszy kawał sierpnia. Tensor1
    >
    > Dla tych co nie wierzą:
    > http://www.mbank.com.pl/promocja_mPlan/index.html

    A tak poważnie, to tego typu 'promocja' podważa zauwanie do mbanku. Jak mozna
    mówić o promocyjnym oprocentowaniu, kiedy w innych bankach kredyt ten jest
    standardowo oprocentowany co NAJMNIEJ o 0,5-0,7% niżej (nie mówię tutaj o tzw.
    promocjach jednorocznych trakując je jako jedno wielkie oszustwo klientów). Co
    więcej prowizja też nie jest rewelacyjna bo wynosi 1,5%. Jak sądzicie po co są
    te reklamy. Czyżby chcieli bazować na niewiedzy klientów. A może jest inna
    przyczyna?
    Pozdrowienia Tensor1.

    PS. Żeby była jasność. Nie mam żadnych zastrzeżen do ich e-konta i tym podobne.
    Dlaczego jednak takimi nie przemyślanymi promocjami burzą swój z trudem
    wypracowywany autorytet lidera bankowości internetowej.

  • 3. Data: 2003-08-24 11:26:04
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Najlepszy kawał sierpnia. Tensor1
    >
    > Dla tych co nie wierzą:
    > http://www.mbank.com.pl/promocja_mPlan/index.html

    Witam,

    co sie dziwisz - swieta blisko, wiec juz sie z choinki urwali :>

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2003-08-24 14:00:35
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    t...@p...onet.pl news:4923.00000c81.3f489a3d@newsgate.onet.pl

    > http://www.mbank.com.pl/promocja_mPlan/index.html

    Om ale ta strona jest ochydna (pomijajac tresc) to czerwone tlo...

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 5. Data: 2003-08-24 19:57:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Najlepszy kawał sierpnia. Tensor1
    > Dla tych co nie wierzą:
    > http://www.mbank.com.pl/promocja_mPlan/index.html

    Ja tez twierdze, ze te kredyty to porazka porownujac je do innych produktow,
    ale...
    no wlasnie - warto byloby jednak oceniac ten produkt na tle innych bankow.
    Jak sie okaze nie wypada to az tk bardzo zle, jak to przedstawiasz.
    Przydaloby sie jakies szersze opracowanie na ten temat - ale zobacz- chociaz
    obiektywnie stwierdzilismy, ze kredyt w KB jest bardzo dobry - jakos nigdzie
    nie czytalem, ze KB przewodzi w udzielaniu kredytow, natomiast cos podobnego
    czytalem o MultiBanku i ich planach finansowych.
    Czyli - dupna wiedza klientow. Banki pozwalaja sobie na tyle na ile pozwala
    im rynek. mBank nie mialby szans z platnymi kontami itp., itd - ale z
    kredytami mieszkaniowymi - jakos mu idzie (lub nie skoro obniza
    orpocentowanie :))

    Reasumujac - ja tam caly czas zmieniam punkt widzenia - i uwazam, ze liczy
    sie efekt - a co za tym idzie wyniki finansowe. Widac tez np po Pekao SA ze
    ten bank przesadzil. KB niby ma dobra oferte, a znowu leci na stratach. ING
    jakies marne zyski w wysokosci 6 mln zlotych wypracowuje (a ich kredyty
    mieszkaniowe tez nie sa zbyt dobre...).

  • 6. Data: 2003-08-25 15:28:27
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > no wlasnie - warto byloby jednak oceniac ten produkt na tle innych bankow.
    > Jak sie okaze nie wypada to az tk bardzo zle, jak to przedstawiasz.

    Jednak wypada. Przynajmniej jeżeli chodzi o PKOBP, KB i jeszcze kilka z
    pierwszej dziesiątki.

> [...]
    > nie czytalem, ze KB przewodzi w udzielaniu kredytow, natomiast cos podobnego
    > czytalem o MultiBanku i ich planach finansowych.

    Dokładnie tak, Banki a w szczególności mbank wychodząc z taką ofertą żeruje na
    niewiedzy klientów. Szkoda tylko, że informacja o takich 'promocjach' nie jest
    opisywana w prasie. Jakoś nie ma chętnych. Za to reklama mbanku jest bardzo
    widoczna.

> [...]
    > jakies marne zyski w wysokosci 6 mln zlotych wypracowuje (a ich kredyty

    Zyski tak ale nie mozna oszukiwać klientów, że oprocentowanie w wysokości 7,50%
    jest atrakcyjne. Tylko o to mi chodzi. Zauważ, że klient który odkryje prawdę
    całkowicie się zrazi do tego banku a dokładniej do innych produktów, które
    obiektywnie rzecz biorąć są naprawdę atrakcyjne. Oczywiście jest to proces
    długofalowy. Tak więc reasumując twierdzę jeszcze raz, że mbank prowadząc taką
    reklamę liczy na aktualną niewiedzę klientów. Oby się nie przeliczył, czego mu
    nie życzę. Pozdrowienia Tensor1

  • 7. Data: 2003-08-25 16:23:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jednak wypada. Przynajmniej jeżeli chodzi o PKOBP, KB i jeszcze kilka
    > z pierwszej dziesiątki.

    A mimo to w portfelu kredytow hipoteczne stanowia pokazna czesc

> [...]
    > reasumując twierdzę jeszcze raz, że mbank prowadząc taką reklamę
    > liczy na aktualną niewiedzę klientów. Oby się nie przeliczył, czego

    Niekoniecznie. Wiesz dlaczego? Bo zazwyczaj oprocentowanie jest sciema i
    czlowiek jesli nie pojdzie do innego banku i nie zlozy papierow w zyciu nie
    wyliczy ile on tak na prawde dostanie.
    Teraz trzeba sobie zadac pytanie - w ilu bankach wczesniej taka osoba byla?
    Swoja droga mBank to sobie niezle wykombinowal - jest liderem w innych
    segmentach, to ludzie mysla, ze i w tym :) A ze kredyty biora - to znaczy,
    ze... to dziala

  • 8. Data: 2003-08-25 17:09:59
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Swoja droga mBank to sobie niezle wykombinowal - jest liderem w innych
    > segmentach, to ludzie mysla, ze i w tym :) A ze kredyty biora - to znaczy,

    Brawo Amra. Chyba trafiłeś w dziesiątkę. Tak myślą. Jest to jednak myślenie,
    które nie uwzględnia przyszłości (czyli tzw. gniewu klasy robotniczej jak
    mówili kiedyś). Tensor1

  • 9. Data: 2003-08-25 17:43:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Brawo Amra. Chyba trafiłeś w dziesiątkę. Tak myślą. Jest to jednak
    > myślenie, które nie uwzględnia przyszłości (czyli tzw. gniewu klasy
    > robotniczej jak mówili kiedyś). Tensor1

    Eeeeeee tam. Stary - kto sie bedzie przejmowal za 10-20 lat czy ci ludzie
    przyjde? Wtedy bedzie inna oferta, moze zupelnie inny bank. A wyniki sa tu i
    teraz. Ryneek pozwala - to tna - i ja sie im nie dziwie :)_

  • 10. Data: 2003-08-25 18:22:28
    Od: "mariusz " <c...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > teraz. Ryneek pozwala - to tna - i ja sie im nie dziwie :)_
    >
    > Do tego bym dodał. Wystarczy, że przygotowani są organizacyjnie - do
    rozpatrzenia wniosku w ciągu 3-4 dni - zgarną dużo z rynku. Z
    tej "górki"wniosków ktora przejściowo jest w głównych bankach mieszkaniowych.
    Kto nie chce czekać na kredyt 2 tygodnie pójdzie do mBanku, nie patrząc na
    wyższe oprocentowanie kredytu. Sukces pewny - podobnie jaki uzuskał Lucas i
    Zagiel w kredytach na towary.