    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocja mbanku - kredyty mieszkaniowe już od 7,50%
    Date: Sun, 24 Aug 2003 21:57:27 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179021013.chello.pl

    > Najlepszy kawał sierpnia. Tensor1
    > Dla tych co nie wierzą:
    > http://www.mbank.com.pl/promocja_mPlan/index.html

    Ja tez twierdze, ze te kredyty to porazka porownujac je do innych produktow,
    ale...
    no wlasnie - warto byloby jednak oceniac ten produkt na tle innych bankow.
    Jak sie okaze nie wypada to az tk bardzo zle, jak to przedstawiasz.
    Przydaloby sie jakies szersze opracowanie na ten temat - ale zobacz- chociaz
    obiektywnie stwierdzilismy, ze kredyt w KB jest bardzo dobry - jakos nigdzie
    nie czytalem, ze KB przewodzi w udzielaniu kredytow, natomiast cos podobnego
    czytalem o MultiBanku i ich planach finansowych.
    Czyli - dupna wiedza klientow. Banki pozwalaja sobie na tyle na ile pozwala
    im rynek. mBank nie mialby szans z platnymi kontami itp., itd - ale z
    kredytami mieszkaniowymi - jakos mu idzie (lub nie skoro obniza
    orpocentowanie :))

    Reasumujac - ja tam caly czas zmieniam punkt widzenia - i uwazam, ze liczy
    sie efekt - a co za tym idzie wyniki finansowe. Widac tez np po Pekao SA ze
    ten bank przesadzil. KB niby ma dobra oferte, a znowu leci na stratach. ING
    jakies marne zyski w wysokosci 6 mln zlotych wypracowuje (a ich kredyty
    mieszkaniowe tez nie sa zbyt dobre...).