  • 21. Data: 2003-08-26 11:51:14
    Temat: Re: Promocja mbanku - kredyty mieszkaniowe już od 7,50%
    Od: "Ryszard" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac>

    > Z niczego. Wielkość oprocentowania trzeba wprowadzic samemu. Patrz
    > http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/porady
    _narzedzia/kalkulatory
    > /kalku lator_kredytowy
    >
    > Z kolei oprocentowanie obowiazujące w miesiącu sierpniu jest podane w
    > pliku pdf na stronie kredytu EKSTRALOKUM. Pozdrowienia Tensor1

    hm,.to tez widzialem
    ale w asystencie elektronicznym wypisywal mi oprocentowanie 6,97...pewnie
    go nie zaktualizowali

  • 22. Data: 2003-08-27 07:23:29
    Od: "BANKIER" <p...@p...onet.pl>

    > Zyski tak ale nie mozna oszukiwać klientów, że oprocentowanie w wysokości
    7,50%
    > jest atrakcyjne. Tylko o to mi chodzi. Zauważ, że klient który odkryje prawdę
    > całkowicie się zrazi do tego banku a dokładniej do innych produktów, które
    > obiektywnie rzecz biorąć są naprawdę atrakcyjne. Oczywiście jest to proces
    > długofalowy. Tak więc reasumując twierdzę jeszcze raz, że mbank prowadząc
    taką
    > reklamę liczy na aktualną niewiedzę klientów. Oby się nie przeliczył, czego
> [...]

    Smutna prawda jest taka,że KAŻDY Bank stosuje taką taktykę, tak samo jak każdy
    sprzedawca każdego produktu (niestety). Nie sposób obrazić się na każdy Bank
    więc każy klient musi niestety sam oceniać atrakcyjność ofert . Będzie to
    żmudny i bolesny proces ale z czasem ludzie zaczną liczyć i pytać ( a zwłaszcza
    powinni nauczyć się pytać (NA PIŚMIE !!) - i wtedy możetego typu reklamy nie
    będą występowały bo po prostu nikt nie będzie się chciał ośmieszać.

    P.S. A tak w ogóle to chyba reklama z założenia nie jest uczciwa - mam takie
    wrażenie. Ja chcąc poderwać młodą laskę nie będę "reklamował"
    swojego "brzuszka" tylko np "wyeksponuję" mercedesa klasy "SL" ( którego
    niestety nie mam ale to tak czysto hipotetycznie):)))

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2003-08-27 11:09:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    BANKIER wrote:
> [...]
    > swojego "brzuszka" tylko np "wyeksponuję" mercedesa klasy "SL" (
    > którego niestety nie mam ale to tak czysto hipotetycznie):)))

    A Brzuszek?

  • 24. Data: 2003-08-27 16:49:35
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "BANKIER" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > P.S. A tak w ogóle to chyba reklama z założenia nie jest uczciwa - mam
    takie
    > wrażenie.

    jest jeszcze kwestia nieustajacej nieuczciwosci -
    a w tej kwestii mbank jest ksiezniczka !

  • 25. Data: 2003-08-28 13:08:33
    Od: greg98 <g...@w...pl>

    > Eeeeeee tam. Stary - kto sie bedzie przejmowal za 10-20 lat czy ci ludzie
    > przyjde? Wtedy bedzie inna oferta, moze zupelnie inny bank. A wyniki sa
    > tu i
    > teraz.

    Pamiętam skądeś te słowa. Widać PR się nie zmienia ;-(
    SL ? ;-)
    Ino, że z tego co widzę, to Pekao traci klientów...
    A mówią, że młodzi mają się uczyć na błędach.

    Grzegorz

  • 26. Data: 2003-08-28 14:08:26
    Od: "" <s...@W...pl>

    Tylko z obsługą trochę im nie idzie. Zachęcony waszą opinią przedwczoraj
    wypełniłem druczek na ich stronie www gdzie pokazała się informacja że doradca
    skontaktuje się ze mną w ciągu 24h. Minęło już ponad 50h a tu ani widu ani
    słychu.

  • 27. Data: 2003-08-28 14:12:53
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    doradca
    > skontaktuje się ze mną w ciągu 24h. Minęło już ponad 50h a tu ani widu ani

    A kto na tej grupie zachęcał Ciebie do brania kredytu mieszkaniowego w PLN w
    mbanku. Tensor1