    From: "mariusz " <c...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocja mbanku - kredyty mieszkaniowe już od 7,50%
    Date: Mon, 25 Aug 2003 18:22:28 +0000 (UTC)

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Eeeeeee tam. Stary - kto sie bedzie przejmowal za 10-20 lat czy ci ludzie
    > przyjde? Wtedy bedzie inna oferta, moze zupelnie inny bank. A wyniki sa tu i
    > teraz. Ryneek pozwala - to tna - i ja sie im nie dziwie :)_
    >
    > Do tego bym dodał. Wystarczy, że przygotowani są organizacyjnie - do
    rozpatrzenia wniosku w ciągu 3-4 dni - zgarną dużo z rynku. Z
    tej "górki"wniosków ktora przejściowo jest w głównych bankach mieszkaniowych.
    Kto nie chce czekać na kredyt 2 tygodnie pójdzie do mBanku, nie patrząc na
    wyższe oprocentowanie kredytu. Sukces pewny - podobnie jaki uzuskał Lucas i
    Zagiel w kredytach na towary.