    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocja mbanku - kredyty mieszkaniowe już od 7,50%
    Date: Mon, 25 Aug 2003 18:23:39 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179021013.chello.pl

    > Jednak wypada. Przynajmniej jeżeli chodzi o PKOBP, KB i jeszcze kilka
    > z pierwszej dziesiątki.

    A mimo to w portfelu kredytow hipoteczne stanowia pokazna czesc

    > Zyski tak ale nie mozna oszukiwać klientów, że oprocentowanie w
    > wysokości 7,50% jest atrakcyjne. Tylko o to mi chodzi. Zauważ, że
    > klient który odkryje prawdę całkowicie się zrazi do tego banku a
    > dokładniej do innych produktów, które obiektywnie rzecz biorąć są
    > naprawdę atrakcyjne. Oczywiście jest to proces długofalowy. Tak więc
    > reasumując twierdzę jeszcze raz, że mbank prowadząc taką reklamę
    > liczy na aktualną niewiedzę klientów. Oby się nie przeliczył, czego
    > mu nie życzę. Pozdrowienia Tensor1

    Niekoniecznie. Wiesz dlaczego? Bo zazwyczaj oprocentowanie jest sciema i
    czlowiek jesli nie pojdzie do innego banku i nie zlozy papierow w zyciu nie
    wyliczy ile on tak na prawde dostanie.
    Teraz trzeba sobie zadac pytanie - w ilu bankach wczesniej taka osoba byla?
    Swoja droga mBank to sobie niezle wykombinowal - jest liderem w innych
    segmentach, to ludzie mysla, ze i w tym :) A ze kredyty biora - to znaczy,
    ze... to dziala