  • 1. Data: 2003-08-23 17:06:01
    Temat: Kredyt pod zastaw ;-)
    Od: "Jacek Adler" <j...@p...onet.pl>

    Przychodzi blondynka do banku i prosi o kredyt na miesiąc. Urzędnik pyta się
    ile chce i jakie ma zabezpieczenie. Blondynka chce 35 tys. złotych na wyjazd
    na wakacje. W ramach zabezpieczenia zostawi swoje Lamborgini. Urzędnik węsząc
    dobry interes daje jej kredyt i zabiera samochód. Po miesiącu blondynka wraca
    oddaje 35 tys. i 14 złotych odsetek. Odbiera samochód. Zdziwiony urzędnik
    mówi, że sprawdzili ją i okazuje się, że ma konto w ich banku na 3 mln
    dolarów, więc dlaczego brała kredyt. Na to blondynka odpowiada: A gdzie ja bym
    znalazła płatny parking na miesiąc za 14 złotych.

  • 2. Data: 2003-08-23 18:00:25
    Temat: Re: Kredyt pod zastaw ;-)
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Jacek Adler <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    Na to blondynka odpowiada: A gdzie ja bym
    > znalazła płatny parking na miesiąc za 14 złotych.
    Ciekawe czy dożyjemy takich czasów ,że koszty prowadzenia konta bankowego i
    wszystkich operacji będą niższe niż przechowywanie gotówki i rozliczenia
    gotówkowe???

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 3. Data: 2003-08-24 20:16:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek Adler wrote:
    > dlaczego brała kredyt. Na to blondynka odpowiada: A gdzie ja bym
    > znalazła płatny parking na miesiąc za 14 złotych.

    Znany kawal ;)
    Ale realiow raczej on nie oddaje - gdzie prowizje bankowe? :)

  • 4. Data: 2003-08-24 22:43:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> writes:

    > Znany kawal ;)
    > Ale realiow raczej on nie oddaje - gdzie prowizje bankowe? :)

    Ano. I jak znam zycie, to ten samochod musialaby zostawic na platnym
    parkingu na wlasny koszt, parking musialby ponosic calkowita
    odpowiedzialnosc za samochod, a bank żądalby cesji praw z tytulu tej
    odpowiedzialnosci. Aaa, i pewnie parking musialby tez miec gwarancje
    bankowa, najlepiej lokate na 125% sumy odpowiedzialnosci :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator