    From: "Szymon" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocja Inteligo
    Date: Fri, 12 Apr 2002 17:45:05 +0200

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020412151523.GL20785@diuna.pingwin.waw.pl...
    > A wezmy i porownajmy oprocentowanie i koszty prowadzenia konta - w
    > przypadku mbanku koszt prowadzenia konta 0, w przypadku inteligo - co
    > najmniej koszt jednego przelewu.
    >
    > Przy takim zalozeniu kto finansuje promocje?

    Byle bysmy nie wpadli w dyskurs co lepsze. To nie ma sensu, bo odpowiedz
    jest uzalezniona od oczekiwan. Jeden lubi zakladac konto przez kuriera w 3-5
    dni, inny w 3 tygodnie, karty itp itd.
    Rzeczywiscie jesli chodzi o oprocentowanie to mBank jest lepszy. Pewnie
    dlatego wysyla umowy za cene znaczka, a nie kurierem, albo bierze
    250zl/rocznie za karte gorsza niz VE Inteligo - definicja gorsza jest
    oczywiscie subiektywna.
    Koszt 0,99zl za przelew jest dla mnie pomijalny.Te 50zl oplaca mi ich na
    najblizsze kilka miesiecy. Z konta Inteligo bede placil karta, w necie i
    kontrahentowi, ktory ma tez w tym banku, wiec dla mnie wyjscie pieniedzy to
    tez 0zl.

    > Rozumiem ze z inteligo _nigdy_ nie wyplacasz gotowki i _nigdy_ nie
    > wykonujesz przelewu.

    Gotowki rzeczywiscie nie. Korzystam z Lukasa i bzwbk. Przelewy wewnetrzne.

    pzdr