  • 21. Data: 2019-04-16 11:46:10
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: ń <k...@t...sie>

    Niech się nauczyciele do 40-godzinnej roboty wezmą.

    Kiedyś pensje w budżetówce były małe, za to były przywileje (wczesne emerytury,
    liczba godzin, deputaty, służbowe mieszkania, z
    fabryki i budowy coś się dało wynieść).
    Dziś chcą wyższych pensji i jednocześnie pozostawienia przywilejów.
    IMHO albo albo.
    A tak w ogóle to nie centralnie rząd powinien decydować o pensjach nauczycieli, lecz
    samorządy (np. województwo).

    -----

  • 22. Data: 2019-04-16 12:12:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Apr 2019 11:46:10 +0200, ń napisał(a):

    > Niech się nauczyciele do 40-godzinnej roboty wezmą.

    W NBP muszą mieć o wiele dłuższy czas pracy niż 40 h/tydzień.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 23. Data: 2019-04-16 12:31:13
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-04-16, ń <k...@t...sie> wrote:

    > Niech się nauczyciele do 40-godzinnej roboty wezmą.

    Ale oni pracują 40 godzin. Przez te 18 godzin to oni tylko robią
    prezentecję swoim klientom. Przez pozostałe (niepłatne) 22 godziny
    muszą te prezentacje przygotowac i ocenić czy klienci nadają się
    do ogarnięcia merytorycznie kolejnych prezentacji.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 24. Data: 2019-04-16 12:37:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Apr 2019 12:31:13 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Ale oni pracują 40 godzin.

    Mam nadzieję, że wyświetla się bez prenumeraty:
    https://bi.im-g.pl/im/86/85/17/z24663430V,Andrzej-Ry
    suje---NEGOCJACJE.jpg

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2019-04-16 14:16:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-16 o 10:55, Olin pisze:
    > Jeśli dobrze zrozumiałem, podatek płaci się ewentualnie teraz przy
    > transferze, a potem już nie. Emerytury są opodatkowane, więc sprawiedliwość
    > społeczna wymaga tych 15% haraczu przy przenoszeniu środków do IKE.

    W porównaniu z hamoową jaką odstawiał Tusk to Pis wypadł na genialne,
    błyskotliwe posunięcie.
    Aż się Schetynie podgardle zmarszczyło ;-)

  • 26. Data: 2019-04-16 16:02:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Apr 2019 14:16:56 +0200, z napisał(a):

    > Pis wypadł na genialne,
    > błyskotliwe posunięcie.

    Nie muszę zatem czytać prasy i oglądać telewizji, bo przekaz dnia z
    Ciemnogrodzkiej już znam.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 27. Data: 2019-04-16 17:13:41
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 05:31:15 UTC-5 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

> [...]
    > muszą te prezentacje przygotowac i ocenić czy klienci nadają się
    > do ogarnięcia merytorycznie kolejnych prezentacji.

    I w wakacje tez siedza i prezentacje przygotowuja?
    Daj spokoj.

  • 28. Data: 2019-04-16 17:46:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-16 o 16:02, Olin pisze:
    > Nie muszę zatem czytać prasy i oglądać telewizji, bo przekaz dnia z
    > Ciemnogrodzkiej już znam.

    Może przeczytają i skorzystają. Dziś się dowiedziałem z tok fm o tym
    genialnym zagraniu i od razu przyszła mi na myśl mina Shreka :-)

    Ostatnio nie śledzę.
    Żyję pełnią życia w przeciwieństwie do co nie których ;-)

    Co tam jeszcze w polityce?
    Już po strajku? Młody i tak ma wolne także MTV

  • 29. Data: 2019-04-16 17:50:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-16 o 17:13, s...@g...com pisze:

    A najlepszy jest ten płatny urlop na poratowanie zdrowia.
    Ależ by mi się przydał ;-)

    Swoją drogą. Dowiedziałem się o nim niedawno. Sprytnie to było
    ukrywane/przemilczane czy to wymysł ekipy Tuska?

    PS. Jak słusznie zauważył dzisiaj Jan Wróble w tok fm że zmieniło się
    postrzeganie mejstrimu dla protestów strajkowych.
    A jak się zmieniło postrzeganie skostniałego reliktu PRLu czyli ZNP.
    Toż to prawie obrońcy demokracji tacy jak sędziowie ;-)

  • 30. Data: 2019-04-16 18:15:14
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 16 Apr 2019 12:31:13 +0200, Wojciech Bancer wrote:

> [...]
    > muszą te prezentacje przygotowac i ocenić czy klienci nadają się
    > do ogarnięcia merytorycznie kolejnych prezentacji.

    Uważasz, że taki nauczyciel matmy, fizyki czy historii co roku od nowa
    przygotowuje zestawy ćwiczeń, zadań, pytań, etc.?
    Czy może po pierwsze korzysta z materiałów dydaktycznych od MENu, a po
    drugie wypracuje przez rok czy dwa jakąś bazę swoją i potem z tego jedzie?

    Te 22h w domu to gruba przesada jest imho.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka