  • 31. Data: 2019-04-16 18:21:04
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5cb5f9d1$0$528$6...@n...neostrada.
    pl...
    >A najlepszy jest ten płatny urlop na poratowanie zdrowia.
    >Ależ by mi się przydał ;-)

    Idziesz do lekarza i jesli nalezy sie zwolnienie, to dostaniesz :-)

    >Swoją drogą. Dowiedziałem się o nim niedawno. Sprytnie to było
    >ukrywane/przemilczane czy to wymysł ekipy Tuska?

    O ile pamietam to bardzo stary przepis.

    W pierwszej wersji z 1982 juz byl
    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU19820030019

    i w 1972
    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU19720160114

    Widac komuna dbala o nauczycieli, a Kaczynski postanowil zerwac te
    komusze przywileje :-)

    >PS. Jak słusznie zauważył dzisiaj Jan Wróble w tok fm że zmieniło się
    >postrzeganie mejstrimu dla protestów strajkowych.
    >A jak się zmieniło postrzeganie skostniałego reliktu PRLu czyli ZNP.
    >Toż to prawie obrońcy demokracji tacy jak sędziowie ;-)

    Czy takiego skostnialego ... w 1980 tez protestowali ...

    J.

  • 32. Data: 2019-04-16 18:25:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    s...@g...com writes:

    > I w wakacje tez siedza i prezentacje przygotowuja?

    Żebyś się nie zdziwił. Ileś z tego odpada na "lato/zimę w mieście"
    ileś na przygotowania organizacyjne do roku szkolnego

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    A bad marriage is like a horse with a broken leg, you can shoot

  • 33. Data: 2019-04-16 18:41:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Tyczka" napisał w wiadomości grup
    On Tue, 16 Apr 2019 12:31:13 +0200, Wojciech Bancer wrote:

    >Uważasz, że taki nauczyciel matmy, fizyki czy historii co roku od
    >nowa
    >przygotowuje zestawy ćwiczeń, zadań, pytań, etc.?
    >Czy może po pierwsze korzysta z materiałów dydaktycznych od MENu, a
    >po

    Biorac pod uwage, ze teraz co chwila jakies nowe podreczniki ...

    >drugie wypracuje przez rok czy dwa jakąś bazę swoją i potem z tego
    >jedzie?

    "[...]
    -pan to ma w wszystko w glowie ...
    -nie synu, nie w glowie "
    :-)

    >Te 22h w domu to gruba przesada jest imho.

    Czesc w szkole jak sa okienka.
    Klasowki tez sie same nie sprawdza.

    No i teraz dolozyli mnostwo papierkowej roboty nauczycielom..

    J.

  • 34. Data: 2019-04-16 20:03:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-16 o 18:21, J.F. pisze:

    > Idziesz do lekarza i jesli nalezy sie zwolnienie, to dostaniesz :-)

    Płatny rok 2 razy w karierze zawodowej? Serio? Mogę? ;-)

  • 35. Data: 2019-04-16 20:08:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-16 o 18:41, J.F. pisze:
    > No i teraz dolozyli mnostwo papierkowej roboty nauczycielom..

    Sorry ale też mam wyczerpującą pracę biurową, mam wypalenie zawodowe,
    wiedzę zdobywałem przez 20 lat pracy i nękają mnie choroby. W mojej
    branży nie ma związków i strajków a na średnią krajową jeszcze nie
    zasłużyłem i się nie zanosi.
    Tak wiem. Trzeba było iść na studia pedagogiczne i nie marudzić ;-)

  • 36. Data: 2019-04-16 20:10:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-16 o 18:41, J.F. pisze:

    > No i teraz dolozyli mnostwo papierkowej roboty nauczycielom..

    Tyle było bicia piany dlaczego górnicy dostają 13-14 pensję.
    Pomroczność jasna?

  • 37. Data: 2019-04-16 20:15:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > muszą te prezentacje przygotowac i ocenić czy klienci nadają się
    > do ogarnięcia merytorycznie kolejnych prezentacji.

    tylko te "prezentacje" są ściśle określone przez nadrzędne czynniki, nie
    mogą prezentować tego co chcą i w taki sposób jaki chcą...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 38. Data: 2019-04-16 20:30:40
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-04-16, s...@g...com <s...@g...com> wrote:

    [...]

    > I w wakacje tez siedza i prezentacje przygotowuja?

    Uważasz, że w wakacje *nic nie robia*? I pewnie krasnoludki sprawiają
    że wszystko jest tak o *pyk* przygotowane we wrześniu.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 39. Data: 2019-04-16 20:33:42
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-04-16, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > tylko te "prezentacje" są ściśle określone przez nadrzędne czynniki, nie
    > mogą prezentować tego co chcą i w taki sposób jaki chcą...

    To tym bardziej muszą "w swoim czasie" ogarnąć wymagania z nadzoru.
    Jakby mieli tylko do ogarnięcia swój materiał, to faktycznie możnaby stwierdzić,
    że "raz na 10 lat wystarczy", a tak?

    Wystarczy sobie wyobrazić, że to taki co-rocznie zmieniany zestaw regulaminów
    do konta bankowego, który oni muszą przeczytać od deski do deski, żeby wyłapać
    zmiany i nowe wymagania. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 40. Data: 2019-04-16 20:34:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Sorry ale też mam wyczerpującą pracę biurową, mam wypalenie zawodowe,
    A zajmujesz się dziećmi?

    > wiedzę zdobywałem przez 20 lat pracy i nękają mnie choroby. W mojej
    Powiem tak: też mam pracę biurową i (własne) dzieci. Naprawdę siedzenie w
    robocie przez 8 nie jest tak wyczerpujące jak zajmowanie się
    dziećmi. Swoimi. I nie mam ich 20.
    Więc spokojnie nauczycielom uwwierzę.

    > branży nie ma związków i strajków a na średnią krajową jeszcze nie
    > zasłużyłem i się nie zanosi.
    > Tak wiem. Trzeba było iść na studia pedagogiczne i nie marudzić ;-)

    Przekleństwo 'obyś cudze dzieci uczył' nie wzięło się znikąd.
    KJ

    And that's the way it is...
    -- Walter Cronkite