  • 1. Data: 2019-04-16 12:50:09
    Temat: 100 za założenie konta w Nest Banku + lokata na 4% w skali roku (na 6 miesięcy)
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Ruszyła kolejna świetna akcja od Nest Banku. Tym razem limit wniosków to wyłącznie
    600 sztuk, zatem trzeba się spieszyć! W ramach promocji można liczyć na:

    ? 100 zł premii na start,

    ? Lokatę Witaj na 4% w skali roku (na 6 miesięcy),

    ? Konto oszczędnościowe z premią za regularne oszczędzanie,

    ? Darmowe konto, kartę i wszystkie bankomaty w Polsce!

    Więcej na temat promocji opisuję na blogu: https://jakdorobic.com/nest-bank/

  • 2. Data: 2019-04-16 20:14:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-04-16 o 12:50, jakdorobic.com pisze:
> [...]
    >
    > ? Konto oszczędnościowe z premią za regularne oszczędzanie,
    >
    > ? Darmowe konto, kartę i wszystkie bankomaty w Polsce!

    a lokata na standardowe 10kzł?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2019-04-17 20:59:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Tak, a żeby dostać stówkę trzeba wydać kartą 500 i jeszcze 1k wynagrodzenia - i
    jeszcze działania anty ping-pongowe wprowadzają.
    Milek jest o wiele lepszy ze swoją promo - można dostać nie tylko 200, ale i razem
    560zł.

  • 4. Data: 2019-04-17 21:41:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-16 o 12:50, jakdorobic.com pisze:
    > 600 sztuk

    Zaczynasz mnie wnerwiać swoim szambolańskim ;-) SMAPMEM biedabankami

  • 5. Data: 2019-04-17 23:02:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5cb78150$0$531$6...@n...neostrada.pl

    > Zaczynasz mnie wnerwiać swoim szambolańskim ;-) SMAPMEM biedabankami

    Niedobrze... Ponoć to problem społeczny w Polsce -- coraz
    więcej ludzi (w Polsce) cierpi na różne dolegliwości psychiczne...
    Coraz więcej pieniędzy państwo przeznacza na ratowanie tych
    nieszczęśników... Lepiej weź się w garść -- ponoć od ,,wnerwiania''
    się byle czym do samobójstwa niedaleko... Wyluzuj, wyjedź gdzieś,
    zrelaksuj się, odpocznij psychicznie... Szkoda życia...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-04-17 23:05:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 1...@g...co

[...]

    Za co te 560? Millek jest ogólnie bardzo dobry, zaś porównanie
    z Nestem raczej wypada blado bez względu na to, jaki bank
    porównujesz z Nestem... Ale w Nest podają/podawali czekoladę
    pitną. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-04-18 11:34:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 17 kwietnia 2019 23:05:50 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Za co te 560? Millek jest ogólnie bardzo dobry, zaś porównanie
    > z Nestem raczej wypada blado bez względu na to, jaki bank

    200 za założenie i spełnienie przez 3 miesiące warunków bezpłatności (1k wpływu i 1
    pyknięcie kartą lub blikiem) - ale tylko dla nóweczek, nie wolno nic mieć w milku,
    ani też nie wolno mieć dawniej konta 360.
    Kolejne 360zł za próbę zamknięcia konta - wtedy dzwonią i oferują promo - moneyback
    przez 6 miesięcy, 2% od transakcji KD i 5% od blika, max. 30zł miesięcznie na każdy
    "kanał" (czyli 1500zł do wydania debetówką i 600zł blikiem).

    A i jeszcze 200zł za KK.

    > Ale w Nest podają/podawali czekoladę pitną. :)

    ZTCP to jedynym bankiem, gdzie coś skonsumowałem w oddziale, był śp. volkswagen (ale
    za to na założenie konta czekaliśmy tam 1,5h). Choć inni proponowali, ale nie
    skorzystałem.
    Ale za to lion's, mmm, trzy całkiem milutkie kolacyjki połączone z ciekawym
    (prowadzący opowiadał anegdoty ;) wykładem z inwestowania.
    Strasznie mi ich szkoda, dobrze, że choć na jedną taką ciekawostkę się załapałem.

  • 8. Data: 2019-04-18 12:36:48
    Od: z <...@...pl>

    Ale 600 sztuk...
    To Gwatemala, Mozambik czy inne "centrum biznesu" ;-)

    Kerfur za rogiem sprzedaje w promocji dwa napoje w cenie jednego ale
    tylko z tej górnej półki. Dolna już bez promocji.
    Nie chodzę już tam bo miarka walenia w hu... się przebrała.
    Do tego biedabanku też nie pójdę ;-)

  • 9. Data: 2019-04-18 19:09:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 7...@g...co

> [...]

    : (1k wpływu i 1 pyknięcie kartą lub blikiem) - ale tylko dla nóweczek,
    : nie wolno nic mieć w milku, ani też nie wolno mieć dawniej konta 360.

    Mój ojciec tam nie ma niczego...

[...]

    Co wówczas, gdy nie zadzwonią?

    : A i jeszcze 200zł za KK.

    Czyli 760? Citi dał mi 800 za KK.

> [...]

    : Ale za to lion's, mmm, trzy całkiem milutkie kolacyjki połączone
    : z ciekawym (prowadzący opowiadał anegdoty ;) wykładem z inwestowania.

    Nie konsumowałeś podczas tych kolacyjek?

    --

  • 10. Data: 2019-04-18 22:35:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    przez 6 miesięcy, 2% od transakcji KD i 5% od blika, max. 30zł miesięcznie na każdy
    "kanał" (czyli 1500zł do wydania debetówką i 600zł blikiem).

    jak uzyskać owe 2stówy? Jakaś strona promocji, trzeba coś zakombinować
    żeby zaproponowali?

    ToMasz