  • 251. Data: 2019-04-26 09:24:45
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-25 o 14:51, gosc pisze:

    > Zwiększenie ceny jest tożsame z tym, że zaprzestali sprzedawać ze starą
    > ceną.
    > Czy powstały nowe firmy produkujące żarcie dla Wenezueli?
    > https://www.youtube.com/watch?v=4Tg4Gkr9578
    > 80 sekund wystarczy, by zrozumieć, że takie firmy nie powstały.

    Powstały, operują na tak zwanym "czarnym rynku", gdzie kupisz co chcesz,
    ale za prawdziwe pieniądze.

    --
    Liwiusz

  • 252. Data: 2019-04-26 09:26:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-25 o 18:17, J.F. pisze:
    > Za to poczekaj do listopada, to firmy zaczna "robic" koszty, bo "to sie
    > oplaca" :-)

    Już od dawna zasada podwójnych kosztów w listopadzie nie obowiązuje.

    --
    Liwiusz

  • 253. Data: 2019-04-26 10:30:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-04-25 o 18:58, J.F. pisze:

    >Brak kandydatów

    Nawet w komentarzach masz tam wpis

    "Taki sam sprawdzian robiłam. Jak można dziecku nie uznać takiego
    zapisu skoro dwa tygodnie wcześniej uczyłam je że mnożenie jest
    przemiennie. Ale moja koleżanka oceniała właśnie w ten sposób co na
    zdjęciu. Nawet posprzeczałam się z nią o to. Oba zapisy są prawidłowe
    gdyż mnożenie jest przemiennie"

    Wiec kandydaci sa

    >darmozjadom? po moim/naszym trupie ;)

    No i co zrobisz z dziecmi ?
    Oddasz do dobrej, prywatnej szkoly, i bedzie taniej, jak zmniejsza
    podatki o koszty nauczycieli ?

    >a może wolontariat?

    W cuda wierzysz ?

    Chyba ze taki wolontariat za pieniadze ...

    >Rodzicom, wszak oni wiedzą najlepiej ile własne dziecko potrafi

    No, jest to jakis pomysl, ale ... a co w wyzszych klasach, gdy ucznia
    juz sie uczy tego, czego rodzice nie pojmuja ? :-)

    P.S.
    https://www.youtube.com/watch?v=Zh3Yz3PiXZw

    J.

  • 254. Data: 2019-04-26 10:58:50
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-04-25 o 14:36, gosc pisze:

    > Urzędnik nie jest podatnikiem.

    Urzędnicy nie wypełniają PIT?
    P.G.

  • 255. Data: 2019-04-26 11:51:34
    Od: gosc <t...@z...com>

    Piotr Gałka wrote:
    > Urzędnicy nie wypełniają PIT?

    Wypełnianie papierków, a realne płacenie podatków to dwie różne sprawy.

  • 256. Data: 2019-04-28 09:56:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2019 23:17:28 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > PS. Kolejny link był z polsatu:
    > "Koalicja Europejska apeluje do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego oraz
    > premiera Mateusza Morawieckiego o zrealizowanie postulatów nauczycieli i
    > zakończenie protestu - oświadczył w piątek Grzegorz Schetyna. - Dziś opozycja
    > jest w stanie obiecać wszystko - po wyborach, jak zawsze ze wszystkiego się
    > wycofają. Zerowa wiarygodność - oceniła rzeczniczka PiS Beata Mazurek."

    Długo czekać nie trzeba było żeby się okazało ze rację miałem
    Schetyna z Lisem nakazali póki co strajk zakończyć więc Pan Broniarz zakończył
    Znaczy wstrzymał żeby jesienią przed wyborami znowu zamieszanie robić
    Tak niepolitycznie dla dobra nauczycieli;)

  • 257. Data: 2019-04-28 11:56:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Apr 2019 00:56:33 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    > Znaczy wstrzymał żeby jesienią przed wyborami znowu zamieszanie robić
    > Tak niepolitycznie dla dobra nauczycieli;)

    Nie wiem kto tam decyzje podjal, ale:
    -blokowanie maturzystow moze byc zle odebrane przez spoleczenstwo,
    -rzad sobie z tym jakos poradzi ... juz sobie poradzil,
    -przez kolejne 2 miesiace nauczyciele nie beda nikogo obchodzili,

    Wiec najrozsadniejsze to strajk przerwac, wziac pieniadze za wakacje,
    i od wrzesnia wznowic, albo przed wyborami, pokazujac dodatkowo, ze
    rzad przez 2 miesiace nic nie zrobil, na swinie pieniadze ma, a na
    nauczycieli nie ma :-)

    Co prawda ... po wakacjach przybedzie absolwentow, ale moze ich
    zwiazek przekona, zeby domagali sie duzo na starcie, bo potem nie
    dostana :-)

    J.

  • 258. Data: 2019-04-28 12:46:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 11:55:59 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Nie wiem kto tam decyzje podjal,

    Grzegorz Schetyna i Tomasz Lis;)

> [...]
    > i od wrzesnia wznowic, albo przed wyborami, pokazujac dodatkowo, ze
    > rzad przez 2 miesiace nic nie zrobil, na swinie pieniadze ma, a na

    Kurcze- zgadzam się z Tobą;)

    > Co prawda ... po wakacjach przybedzie absolwentow, ale moze ich
    > zwiazek przekona, zeby domagali sie duzo na starcie, bo potem nie
    > dostana :-)

    A strajkujący za okres strajku dostali kasę czy nie?

    Ps,
    Kilka dni temu wysiadamy z żona z auta pod Lidlem i słyszymy jak dwóch nastolatków
    rozmawia
    "k....a mogli by już ten strajk skończyć bo nuda jak ch.j"

  • 259. Data: 2019-04-28 12:55:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Apr 2019 03:46:21 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > A strajkujący za okres strajku dostali kasę czy nie?

    Z tego co slysze, to ZNP mial przygotowane jakies pieniadze na zasilki
    strajkowe.
    A niektore samorzady cos tam obiecuja, ale jakie maja mozliwosci to
    nie wiem. No coz "te nagrody im sie po prostu nalezaly" :-)

    Tym bardziej - przerwac strajk, dorobic przez wakacje, i z nowy
    portfelem strajkowac chocby miesiac :-)

    > Ps,
    > Kilka dni temu wysiadamy z żona z auta pod Lidlem i słyszymy jak dwóch nastolatków
    rozmawia
    > "k....a mogli by już ten strajk skończyć bo nuda jak ch.j"

    No i prosze, jak szkola nagle zyskala na wartosci :-)

    J.

  • 260. Data: 2019-04-29 13:30:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    rozmawia
    > "k....a mogli by już ten strajk skończyć bo nuda jak ch.j"

    Mogli przecie wykorzystać wolny czas na oglądanie TVP Info; tam
    dowiedzieliby się, że nie są odosobnieni w swych odczuciach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl